Wpis z mikrobloga

Jak pisałem w 3 dni temu - dziewczyna kupiła laptopa i w czasie aktualizacji systemu wywalił błąd i ciągle się resetuje. Nic się nie da zrobić (tylko reinstall systemu, ale nie po to kupiliśmy nowy, żeby się teraz z tym męczyć). W sklepie mówią, że muszą odesłać do Asusa, żeby tam naprawili.
Oddać go do sklepu na gwarancji czy rękojmi ? Jaka jest procedura przy drugiej opcji i dlaczego wg. wielu jest ona lepsza?

#pytanie #pytaniedoeksperta #komputery #laptopy #prawo
  • 4
Rękojmia - walczysz ze sprzedawca. Poza tym przy rekojmi masz masę domniemań i terminy, których upływ łączy się z przyjęciem iż reklamacja jest uznana. W razie gdybys potrzebował profesjonalnej pomocy zapraszam na priv.
@KendziorSC w asusie masz coś co się nazywa recovery. Poszukaj w necie ktorym klawiszem się to odpala i to zrób. Zrobisz to w 20 min i nie będziesz się #!$%@?ł z taką piedółka w serwisy i czekanie tydzień aż ci zrobią formata