Mam takie pytanie. Zamówiłem w zeszłym tygodniu z priority line telefon (xiaomi redmi 5 plus) i xiaomi waga. Przed chwilą zauważyłem, że w statusie pojawił się napis "partial order dispatched". Dostałem odpowiedź z customer service taki coś:
Dispatched items (Ready to be shipped now):
Sku*quantity Product Name 209258001 * 1 Xiaomi Bluetooth 4.0 Body Health Scale Smart Digital Personal Weighing Tool PB0110101 * 1 gocomma WN - 20 EU Standard Plug Mini Power Adapter
Remaining items: Sku*quantity Product Name Estimated Dispatch Time Suggested Options* 232068602 * 1 Xiaomi Redmi 5 Plus 4G Phablet 7-15 business days Wait or Exchange
Tips for Suggested Options: ※. If you choose to Exchange, please send us the item link with the color and size or product model.
Nie wiem jak to teraz będzie wyglądało? Ja specjalnie dodałem wagę, żeby dostać z pomocą priority line i teraz chcą wysłać oddzielnie. W takim przypadku dostanę te towary oddzienie z samą metodą czy przez to, że zamówienie jest oddzielone, dostanę telefon inną metodą?
@radekrad: Właśnie tego się obawiam. Skoro wybrałem dla całego zamówienia priority line, to myślę, że powinni wysłać wszystko tą metodą a nie oddzielić i później wysłać czymkolwiek im odpowiada. Trudno też dostać dobrej odpowiedzi z obsługi klienta.
@kskdkm: gearbest jest dobry i tani, jak się coś zamawia popularnego, nie robi się nic dziwnego i nie ma się problemów. Za to we wszystkich dziwnych przypadkach... lub jeśli zamówi się coś, czego nie ma na stanie... lub jeśli coś nie działa. To k---a można walić głową o ścianę ( ͡°ʖ̯͡°)
Skoro wybrałem dla całego zamówienia priority line, to myślę,
@kskdkm: No i tu masz błąd. Bo kombinujesz (a nie myślisz), zamiast najpierw ich zapytać. Oni prowadzą swój interes na ich zasadach i to jest prawidłowe.
@kskdkm: Zrobiłem tak samo tylko do 1+5T dołożyłem lampkę. Waga 2kg+ i wysyłka Piority Line. Przed chwilą wysłali, wszystko się zgadza mam tracking. Nie wiem czemu w Twoim przypadku jest inaczej. ( ͡°ʖ̯͡°) @ConanLibrarian @radekrad
@ConanLibrarian: W taki sposób stracą klientów i tracąc jednego, mogą stracić więcej bo on nie tylko kupuje, też dodaje komentarze @Pan_Kolega postaram się anulować ten telefon jeśli mi powiedzą, że wyślą zwykłą pocztą. Bez priorityline cena wcale nie jest konkurencyjna
@kskdkm: Ojej. Podesłałem im tę wiadomość - że jeden gość z Polski coś sobie założył, zamiast się dowiedzieć - i odpisali, że zamykają interes w takim razie i jadą do Japonii nauczyć się prawidłowego seppuku.
@ConanLibrarian: nie wiem o co Ci chodzi. Nie ma nic normalniejszego niż zamówienie 2 dostępnych (a nie pre-sale itd) produktów i wybranie konkretnej opcji wysyłki. Czego miałbym się od nich dowiadywać przed zrobieniem zamówienia?
Mam takie pytanie. Zamówiłem w zeszłym tygodniu z priority line telefon (xiaomi redmi 5 plus) i xiaomi waga. Przed chwilą zauważyłem, że w statusie pojawił się napis "partial order dispatched". Dostałem odpowiedź z customer service taki coś:
Dispatched items (Ready to be shipped now):
Sku*quantity Product Name
209258001 * 1 Xiaomi Bluetooth 4.0 Body Health Scale Smart Digital Personal Weighing Tool
PB0110101 * 1 gocomma WN - 20 EU Standard Plug Mini Power Adapter
Remaining items:
Sku*quantity Product Name Estimated Dispatch Time Suggested Options*
232068602 * 1 Xiaomi Redmi 5 Plus 4G Phablet 7-15 business days Wait or Exchange
Tips for Suggested Options:
※. If you choose to Exchange, please send us the item link with the color and size or product model.
Nie wiem jak to teraz będzie wyglądało? Ja specjalnie dodałem wagę, żeby dostać z pomocą priority line i teraz chcą wysłać oddzielnie. W takim przypadku dostanę te towary oddzienie z samą metodą czy przez to, że zamówienie jest oddzielone, dostanę telefon inną metodą?
Dziękuję z góry za pomoc! !! :)
@kskdkm: No i tu masz błąd. Bo kombinujesz (a nie myślisz), zamiast najpierw ich zapytać.
Oni prowadzą swój interes na ich zasadach i to jest prawidłowe.
@ConanLibrarian
@radekrad
@Pan_Kolega postaram się anulować ten telefon jeśli mi powiedzą, że wyślą zwykłą pocztą. Bez priorityline cena wcale nie jest konkurencyjna
@kskdkm: Ojej. Podesłałem im tę wiadomość - że jeden gość z Polski coś sobie założył, zamiast się dowiedzieć - i odpisali, że zamykają interes w takim razie i jadą do Japonii nauczyć się prawidłowego seppuku.
@kskdkm: Czy tak wyślą, biorąc pod uwagę kłopoty z wysyłką PL. To przecież oczywiste.