Wpis z mikrobloga

#andczej #gearbest #priorityline #dpduk1 @GearBest_Polska

Mam takie pytanie. Zamówiłem w zeszłym tygodniu z priority line telefon (xiaomi redmi 5 plus) i xiaomi waga. Przed chwilą zauważyłem, że w statusie pojawił się napis "partial order dispatched". Dostałem odpowiedź z customer service taki coś:

Dispatched items (Ready to be shipped now):

Sku*quantity Product Name
209258001 * 1 Xiaomi Bluetooth 4.0 Body Health Scale Smart Digital Personal Weighing Tool
PB0110101 * 1 gocomma WN - 20 EU Standard Plug Mini Power Adapter

Remaining items:
Sku*quantity Product Name Estimated Dispatch Time Suggested Options*
232068602 * 1 Xiaomi Redmi 5 Plus 4G Phablet 7-15 business days Wait or Exchange

Tips for Suggested Options:
※. If you choose to Exchange, please send us the item link with the color and size or product model.

Nie wiem jak to teraz będzie wyglądało? Ja specjalnie dodałem wagę, żeby dostać z pomocą priority line i teraz chcą wysłać oddzielnie. W takim przypadku dostanę te towary oddzienie z samą metodą czy przez to, że zamówienie jest oddzielone, dostanę telefon inną metodą?

Dziękuję z góry za pomoc! !! :)
  • 13
@radekrad: Właśnie tego się obawiam. Skoro wybrałem dla całego zamówienia priority line, to myślę, że powinni wysłać wszystko tą metodą a nie oddzielić i później wysłać czymkolwiek im odpowiada. Trudno też dostać dobrej odpowiedzi z obsługi klienta.
@kskdkm: gearbest jest dobry i tani, jak się coś zamawia popularnego, nie robi się nic dziwnego i nie ma się problemów. Za to we wszystkich dziwnych przypadkach... lub jeśli zamówi się coś, czego nie ma na stanie... lub jeśli coś nie działa. To #!$%@? można walić głową o ścianę ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Skoro wybrałem dla całego zamówienia priority line, to myślę,


@kskdkm: No i tu masz błąd. Bo kombinujesz (a nie myślisz), zamiast najpierw ich zapytać.
Oni prowadzą swój interes na ich zasadach i to jest prawidłowe.
W taki sposób stracą klientów


@kskdkm: Ojej. Podesłałem im tę wiadomość - że jeden gość z Polski coś sobie założył, zamiast się dowiedzieć - i odpisali, że zamykają interes w takim razie i jadą do Japonii nauczyć się prawidłowego seppuku.
@ConanLibrarian: nie wiem o co Ci chodzi. Nie ma nic normalniejszego niż zamówienie 2 dostępnych (a nie pre-sale itd) produktów i wybranie konkretnej opcji wysyłki. Czego miałbym się od nich dowiadywać przed zrobieniem zamówienia?