Wpis z mikrobloga

Obejrzałem właśnie "Fanatyka".
Oczekiwania totalnie zawiedzione. Mówię to jako lurek internatura i filmowiec. No nie, po prostu ani razu się nie zaśmiałem, a czytając pastę turlałem się po podłodze. Jestem niesamowicie #!$%@? na twórców i czuję się wydymany.
Mam nadzieję, że ktoś im jeszcze pokaże (bez drogich aktorów i budżetu) jak ten film naprawdę powinien wyglądać.
No to się w pale nie mieści jak za niemałe pieniądze internautów można było wypuścić taki stolec. :/ #fanatyk #pasta #film #kino
kartoszki_vip - Obejrzałem właśnie "Fanatyka".
Oczekiwania totalnie zawiedzione. Mówi...

źródło: comment_UH55Oo3TGbP4lb4sZsKxiDyUosbaR4Kh.jpg

Pobierz
  • 46
  • Odpowiedz
@kartoszki_vip: ogólnie film fajny, ale nie tego się do końca spodziewałem. Spodziewałem się raczej czegoś w stylu głupkowatej komedii a wyszło jak dla mnie na smutą historię
  • Odpowiedz
@gottie: Nie :D Jestem po szkole filmowej ze specjalizacją montaż filmowy, pracuję w zawodzie (ale nie w hollywoodzie ;)) i od zawsze pasjonuję się kinematografią.
Na początku przyszłego roku współrealizuję zdjęcia do filmu dokumentalnego o napadzie na Kredyt Bank w 2001 roku, także coś tam robię i uważam, że w takim budżecie można było zrealizować coś dużo lepszego. Na miękko.

Niednokrotnie studenci za ułamek budżetu Fanatyka tworzyli filmy, które wygrywały festiwale.
  • Odpowiedz
@Lqsn: Użyłem tego określenia bo nie mija się z prawdą. Podkreśliłem moje kompetencje przy wydanej przez siebie ocenie a nie dla połechtania ego.

Dorzuciłem się do projektu, więc śmiało wyrażam swoje zdanie. Nie podoba mi się, że zrobiono z tej pasty dramat, ponieważ nie taki był jej wydźwięk.
  • Odpowiedz
Bo to prwnie od początku miał być dramat inaczej pewnie nikt by nawet nie spojrzał na scenariusz. Ja się cieszę, ze wyszło tak a nie jakaś głupia komedia
  • Odpowiedz