Dziś w nocy do zajezdni Podgórze dotarła laweta z wagonem GT8SU numer 3223 z Dusseldorfu. Tramwaj zakupiony został na próbę. Jeśli sprawdzi się w krakowskich warunkach, tak jak wcześniej wozy GT8S, można spodziewać się sprowadzenia pozostałych 32 eksploatowanych wciąż w Niemczech wagonów tego typu.
Tramwaje typu GT8S są dwukierunkowymi, trójczłonowymi pojazdami, wyprodukowanymi przez firmę Duewag w latach 1973 - 1975. W sumie przedsiębiorstwo komunikacyjne z Dusseldorfu otrzymało
@funthomas: Czekam na podobny ruch ze strony kolei samorządowych (np. KD, KW), tj. zakup używanych kilkunastoletnich spalinowych zespołów trakcyjnych z Niemiec (np. Desiro 642) zamiast nowych produktów Pesy. Arriva już sprowadza i modernizuje BR 628, ale to nieco inna sytuacja, bo Arriva należy do DB.
@funthomas: w #lodz kupilo ostatnio kilkanascie (ma byc 32) Siemens NF6D z Bochum. I w zasadzie uwazam ze byl to bardzo dobry zakup. Niskopodlogowiec za ulamek ceny pesy
Najbardziej plusowane komentarze w "izraelskich" mediach społecznościowych wyglądają obecnie tak, jak ten na screenie. Oni nas nienawidzą dużo bardziej od radykalnych islamistów. #neuropa #4konserwy #izrael #palestyna #wojna
#krakow #tramwaje #tramwajeboners
źródło: comment_B2BpMWq5PNmWI0U49fXaIvcHmlzWSWyp.jpg
PobierzTramwaje typu GT8S są dwukierunkowymi, trójczłonowymi pojazdami, wyprodukowanymi przez firmę Duewag w latach 1973 - 1975. W sumie przedsiębiorstwo komunikacyjne z Dusseldorfu otrzymało
Ale oni beda je modernizować żeby wyyglądały jak nowoczesne tramwaje? Czy sprowadzają te kible po taniości by pojeździły kilka lat?
https://farm8.staticflickr.com/7285/16464408391_a7d70e897c_b.jpg