Wpis z mikrobloga

na pewno ktoś z was zna się na #telewizory #rtv #elektronika i ich montażu, ja nie znam się wcale, od długiego czasu nie mam w domu telewizora. i postanowiłem jednak mieć żeby #netflix wygodnie oglądać. mój problem jest taki, że nie wiem jak zamontować telewizor i jaki telewizor kupić. #samsung UE49MU6472 ? jaki rodzaj wieszaka wybrać? ściana boczna ma 115cm szerokości ale telewizor ma być przekręcony tak aby znajdować się w rogu, wyprowadziłem na drugiej ścianie gniazdka żeby kable elegancko za nim schować. Opowie mi ktoś z doświadczeniem jak się za to zabrać ?
cube - na pewno ktoś z was zna się na #telewizory #rtv #elektronika i ich montażu, ja...

źródło: comment_FrAwVaTNWEE1VDi6HfNzG0lo8yZt8LKK.jpg

Pobierz
  • 24
  • Odpowiedz
@Jestem_Tutaj: zastanawiam się też jak dobrać wielkość tv ? sugerując się długością tej krótszej ściany ?tzn 115 cm - czyli jakieś 49 cali ? oraz - dlaczego nie samsung ? to może #lg ? jakoś "ufam" tylko tym dwóm markom
  • Odpowiedz
@MisiuMisiu: pierwszy samsung 6-7 lat temu, skończyła się gwara i po pół roku padło podświetlenie matrycy, telewizor za 8tys na złom. Drugi kupiony po nim- nowoczesny smart tv a ostatnio nawet była wymuszona aktualizacja i usunęli z niego youtube. Taki smart... a, no i po gwarancji tez i zaczynaja się dziwne paski i odbarwienia na matrycy. Nigdy więcej samsunga. Jak już to lg.
  • Odpowiedz
@cube: Jako elektronik zajmuję się czasami naprawiami tv znajomych. Odradzam samsunga i LG. Po prostu padaka straszna. Już lepiej Sony. A według mnie najlepiej jakiegoś Panasonica za ~2200-3000zł ale bez uber smart tv, tylko kup se pan jakiegoś takiego media boxa - mini pc
  • Odpowiedz
@cube: i szczerze ja mam lg 49 za 2500 z promocji 4K smarty HDR itd itp , działanie tv zajebiste i ten ich smart, dźwięk super ale obraz.... myślałem ze będzie coś lepszego. Kupiłbym panasonica teraz
  • Odpowiedz