Wpis z mikrobloga

Mirki co jakiś czas zamawiam banery reklamowe z prostymi napisami i mam do was pytanie do kogoś kto się zna:

otóz dostałem baner na którym kolor żółty nie jest jednolity tylko ma ziarno w postaci kropek czerwonych lub czarnych przez co wygląda tragicznie i kolor z bliska jest masakryczny i nie przypomina czystego żółtego tylko brudny żółty

napis nie ma ostrych krawędzi tylko jest delikatne przejście (rozmyte)

Poprzednie banery tego nie miały a zamawiałem już z 10-11 i pierwszy raz mi się coś takiego przytrafiło - nie znam się więc wole się zapytać może ktoś z mirków wie czy to jest ok

Po lewej w ciapki po prawej ok

#druk #drukarki #wydrukowane #pytanie #pytaniedoeksperta #drukarnia
bi-tek - Mirki co jakiś czas zamawiam banery reklamowe z prostymi napisami i mam do w...

źródło: comment_zMyT87gQoONHtLrWjYzat6BHbz2ocNQg.jpg

Pobierz
  • 33
  • Odpowiedz
@Papasanbaba: @xyz23: Nie oddawałem im pliku tylko informacje że chce żółte tło + napis i nr telefonu oraz wymiary banera i na koniec zdjęcie poprzedniego robione komórką jak wisiał na budynku także z niego cięzko by mieli skopiować a projekt który podesłali wyglądał ok i nie był to wklejenie zdjęcia na projekt tylko sami zrobili.
  • Odpowiedz
@bi-tek Nic nie #!$%@?. Po prostu na gownianej chinskiej maszynie lepiej sie nie da ☺... Poza tym dostales duzo gorszej jakosci baner niz miales poprzednio.
  • Odpowiedz
@adi__123: Gdybym wiedział dopłacił bym sobie te kilka zł do każdego metra kwadratowego, ale skoro dostawałem w podobnej cenie zawsze takie jak po lewej to chciałbym chociaż wyjaśnienia, z drugiej strony pisząc im że chce baner taki jak ze zdjęcia tyle że numer ma być inny to dostałem projekt do akceptacji z identycznym jak na foto a wyrażnie im napisałem że "taki sam format ale ze zmienionym numerem telefonu"

@xyz23:
  • Odpowiedz