Wpis z mikrobloga

@mBank Jeśli tak ma wyglądać u Was obsługa klienta i rozmowa z konsultantem, to po tych (+,-) 10 latach chyba jednak podziękuję Wam za współpracę. Czekam jeszcze na rozpatrzenie reklamacji, po której podejmę decyzję co dalej z naszymi kontami w Waszym banku.
Niestety wylogowałem się na koniec z banku i nie mogłem zapisać czata w bardziej czytelnym pdfie - więc muszę go dodać w ten sposób.
rafiko36 - @mBank Jeśli tak ma wyglądać u Was obsługa klienta i rozmowa z konsultante...

źródło: comment_QDQB0saJ0suDAUqtVjj9JGuGabDrM6SQ.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
@ZespolmBanku: Reklamacja została złożona: REK196720051.
@ex-02: mam wtedy jakiś ślad/historię
@szczypiorex: kilka dni temu pisałem z konsultantem, który zalecił mi właśnie złożyć reklamację po wznowieniu kredytu (jak co roku). W związku z czym tak też zrobiłem.
  • Odpowiedz
@stapry: mBank nie umie w wykop :<. Jak już się zdecydowaliście tu siedzieć @ZespolmBanku to chociaż pogadajcie z Waszym działem komunikacji, żeby pozwolili wam pokazać trochę ludzką twarz a nie klepiecie teksty, jak jakiś bot. Z jednej strony to rozumiem, ale Wykop to nie Facebook.
  • Odpowiedz