Wpis z mikrobloga

Cześć Mirki potrzebuję porady. Zakupiłem na amazonie konsolę. Zapłaciłem za nią przez Revolut. Kasa z konta do nich poszła. Potem zdecydowałem, że jednak jej nie potrzebuję i anulowałem zakup przed wysyłką towaru. Jednak od 8 dni kasa do mnie nie wróciła. Do kogo mam pisać gdzie są moje pieniądze do Amazona czy do Revolut? Jaki oni mają czas na zwrot środków? Wie ktoś. Na początku czekałem bo sadziłem, że w ciągu kilku dni zwrócą jednak teraz po woli zaczynam się denerwować. Co robić?

#revolut #amazon #pomocy
  • 7
@Vincenzo: Napisałem do Amazona i odpowiedzieli mi, że:
"Dzień dobry!

Jest nam przykro, że na karcie kredytowej pojawiła się blokada środków związana z anulowanym już zamówieniem o numerze ***************************

Ma to następujące przyczyny:

Po złożeniu zamówienia w serwisie Amazon.de lub Amazon Marketplace i wybraniu karty kredytowej jako metody płatności zawsze wysyłamy zapytanie, aby upewnić się, że karta jest ważna i nie zgłoszono jej jako zgubionej lub skradzionej.

Wymaga to obciążenia karty
@K4JT3K: jeżeli kwota zablokowana, to powinna wrócić z powrotem po upływie 14 dni od blokady, czekaj na spokojnie dalej. Zamówienie anulowane więc sklep nie pobierze kasy.