Wpis z mikrobloga

@Aerdyn: Po pierwsze to są neutralne chochliki ;]
A po drugie, to każdy dobry gracz zostawia jednostki w kopalni na koniec tury, żeby w następnej mieć więcej punktów ruchu.
  • Odpowiedz
@wiezik_patrycja: Chodzi o to, że generalnie rzecz biorąc liczba punktów ruchu bohatera zależy głównie od szybkości najwolniejszej jednostki w jego armii (też od masy innych rzeczy, ale tu nie wchodzimy w szczegóły).
W momencie, gdy kończysz rundę i masz w pobliżu jakąś kopalnię, do której jesteś w stanie dobiec, to do niej biegniesz i zostawiasz tam całą armię jako strażników, a na bohaterze zostawiasz tylko najszybszą jednostkę.

W nowej turze odbierasz armię i biegniesz dalej. W ten sposób masz liczbę punktów ruchu odpowiednią dla swojej najszybszej jednostki, a nie najwolniejszej ;)

Takie żonglowanie jednostkami dla zwiększania liczby punktów ruchu to jeden z powodów, dla którego dobrzy gracze grają dużą liczbą bohaterów, często tworząc z nich swoiste "łańcuchy" (tj. że każdy bohater ma innego w swoim zasięgu i w ten sposób możesz przerzucać całą swoją armię między kilkoma frontami w ciągu
  • Odpowiedz