Wpis z mikrobloga

Informacje klubowe:
- Sanchez i Ozil 1 lutego wciąż będą zawodnikami Arsenalu, zostaną z nami do końca sezonu o ile nie wydarzy się coś nieoczekiwanego. Ma to pewnie związek z tym, że kluby odmówiły sprzedaży i wypożyczeń: Draxlera, Fekira i Lemara w styczniu lub po prostu chcą mieć silniejszą pozycję negocjacyjną bo raczej jest wiadome, że Sanchez nie podpisze nowego kontraktu, a Ozil są małe szanse: "As long as they're here they have to give the best for the club. In my head they will stay until the end of the season. That is the decision I made. January? No.. Unless something unbelievable happens i don't think that will change"
- Ozil był chory i nie jest to wirus, dzisiaj spotka się lekarzem po sesji treningowej i się zobaczy, na United w sobotę powinien być gotowy, Iwobi ma potłuczone i opuchnięte udo, jutrzejszy występ jest niepewny
- nieoficjalnie Arsenal zatrudnił dyrektora sportowego Barcelony - Raüla Sanllehí
- o Jacku: "I think his best interest is to stay here. I will absolutely fight for him to stay here because he’s a top-quality player"
#arsenal
Pustulka - Informacje klubowe:
- Sanchez i Ozil 1 lutego wciąż będą zawodnikami Arse...

źródło: comment_vQarKOFsjD18Uq3A5lbiET0OhgFbx72J.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
- nieoficjalnie Arsenal zatrudnił dyrektora sportowego Barcelony - Raüla Sanllehí

@Pustulka: Już oficjalnie: https://www.arsenal.com/news/head-football-relations-joins-barcelona

We are delighted to announce that Raul Sanllehi is joining us as head of football relations

Raul has been at Barcelona for the past 14 years. He will join us in February to lead future player negotiations and work alongside manager Arsène Wenger, chief executive Ivan Gazidis and contract negotiator Huss Fahmy.

He will also represent and
Pustulka - > - nieoficjalnie Arsenal zatrudnił dyrektora sportowego Barcelony - Raüla...

źródło: comment_08uAGKd76XRkSSMouSNkRGoEDC9kyZmy.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz