Wpis z mikrobloga

@Miszelek: @ACLeague: W ramach obrony zamieszczam poniżej widok z mojego kokpitu, a w linku wetransfera obydwa w formie zgranych z replay'a klipów, które pokazują sytuację z nieco innej strony.

Na gifie oraz onboardach widać wyraźnie, również na wskazaniach carradaru, że cały czas byłem na wysokości jego auta, nie divebombowałem (rozpocząłem hamowanie wcześniej od niego i nawet na moment go nie odpuściłem, by zmieścić się zgodnie z zasadami) i
slowikftw - @Miszelek: @ACLeague: W ramach obrony zamieszczam poniżej widok z mojego ...

źródło: comment_nF8lD9M4xFCqpLHqBN3BKEPDRvd3pTqi.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@iAdamM: mozesz jasniej? no i przy okazji wytlumacz pls co to bylo w Q przed pierwszym pomiarowym? wydawalo mi sie ze temat odstepow aby sobie nie przeszkadzac przed pomiarowym byl juz wielokrotnie omawiany wiec po co sie wciskac? nie mozna spokojnie poczekac w kolejce? nie trybie tego...
  • Odpowiedz
@LKRISS: akurat na lemans masz 15min na kwale, a wy sobie jedziecie jak w f1 i rozgrzewacie opony, nie ma na to czasu przy tak krótkich kwalach | noł ofens btw. jechałem bez zygzaków i miałem bardzo dobrze dogrzane gumy przed pomiarowym
  • Odpowiedz
@iAdamM: zygzakiem czy nie to kazdy trzymal dystans przed 1 okr. wiec? co to ci da ze sie wcisniesz przed kolejnego? zmiejszysz dystans? zyskasz czas? uniemozliwisz komus zrobienie czystego czasu? nie lapie tego. 15 na tak dlugim torze to zaledwie 4 pomiarowe okr. Jak widac niektorym i to zabraklo do wykrecenia dobrego czasu co widac bylo w wynikach...
  • Odpowiedz
@ACLeague: @valencianista: podpinam się pod to:
SEMI : 2.15
Elmo wjeżdża w valencianistę. Próbuje wrócić na tor (zbyt niebezpiecznie). Przy powrocie uderza w kogoś tam jeszcze i dodatkowo dostaje strzała w tył.
Po tym strzale uderza we mnie :P
  • Odpowiedz
@ACLeague:
Semi: 2:41 @dryndol - brak zachowania ostrożności przy powrocie na tor. Próbowałem zareagować jednak zbyt szybko zablokowało mi koła. Rozbite całkowite areo (mimo że było już lekko uszkodzone po T1/T2) powstały uszkodzenia które praktycznie wyeliminowały mnie z dalszej walki. Strata ogromna i jedynie systematyczna jazda i błędy innych uratowały mnie przed ostatnim miejscem.
  • Odpowiedz
Kwalifikacje Semi:
4:45 Baster - back to pits i dalsza jazda
4:55 Tomek Matuszkiewicz - wyjazd GTE i back to pits w czasie kwalifikacji LMP

Wyścig Pro:
1:19:25 Konrad Bar - ignorowanie linii wyjazdu z pitów
  • Odpowiedz