Jak to jest z tą grą? Jest oporowy grind, praktycznie nie ograniczony, gdzie wykokszenie postaci zajmuje lata czy zabawa na max miesiąc? Z tego co czytałem na tagu to ludzie już mają max lvl, co mnie trochę zawiodło. #mulegend
@Akos: 5 dzień od premiery a już są filmiki na yt jak goście bez problemu czyszczą dungeony na najwyższym poziomie (5 mityczny) Troche lipa, chociaż to coraz popularniejsze w nowych grach
@rolf_ed @Haradrim: No to słabo w #!$%@?, spodziewałem się, że będzie to choć trochę zbliżone do pierwowzoru i po tych 5 dniach to najwyżej 2-3% progresu zrobią a tu taki #!$%@? ( ͡°ʖ̯͡°)
W niektórych grach mi się nawet takie nastawienie na casuali podoba (np w GW2), ale ta gra to miała niby być dwójka legendarnego grindownika, gdzie każdy lata w #!$%@? ekwipunku, jak coś
@Haradrim: na mythic 1 każdy może wyczyścić wejdź w party i ustaw mythic 5 to nie przejdziecie choćby wasza 5 miała po 120k cp każdy.
@Akos: po 5 dniach jak nie grasz nie wiadomo ile dziennie to masz 65/65 lvl czyli masz 7% progresu a to że teraz w godzinę wbijam z 78-79 nie oznacza że godzinę będę wbijał 499-500. Więc wymaksowanie choćby lvl soula zajmie spokojnie +1000 godzin
#mulegend
Troche lipa, chociaż to coraz popularniejsze w nowych grach
W niektórych grach mi się nawet takie nastawienie na casuali podoba (np w GW2), ale ta gra to miała niby być dwójka legendarnego grindownika, gdzie każdy lata w #!$%@? ekwipunku, jak coś
@Akos: po 5 dniach jak nie grasz nie wiadomo ile dziennie to masz 65/65 lvl czyli masz 7% progresu a to że teraz w godzinę wbijam z 78-79 nie oznacza że godzinę będę wbijał 499-500. Więc wymaksowanie choćby lvl soula zajmie spokojnie +1000 godzin
@Akos: nie wiem jaki jest % szansa ale tu też nie ma 100% przy ulepszaniu bo np chce jewel of soul by zwiększyć % sukcesu