Wpis z mikrobloga

@rolf_ed @Haradrim: No to słabo w #!$%@?, spodziewałem się, że będzie to choć trochę zbliżone do pierwowzoru i po tych 5 dniach to najwyżej 2-3% progresu zrobią a tu taki #!$%@? ( ͡° ʖ̯ ͡°)

W niektórych grach mi się nawet takie nastawienie na casuali podoba (np w GW2), ale ta gra to miała niby być dwójka legendarnego grindownika, gdzie każdy lata w #!$%@? ekwipunku, jak coś
@Haradrim: na mythic 1 każdy może wyczyścić wejdź w party i ustaw mythic 5 to nie przejdziecie choćby wasza 5 miała po 120k cp każdy.

@Akos: po 5 dniach jak nie grasz nie wiadomo ile dziennie to masz 65/65 lvl czyli masz 7% progresu a to że teraz w godzinę wbijam z 78-79 nie oznacza że godzinę będę wbijał 499-500. Więc wymaksowanie choćby lvl soula zajmie spokojnie +1000 godzin
Gdzie ten crafting i ulepszanie, gdzie było 2% szans na powodzenie?


@Akos: nie wiem jaki jest % szansa ale tu też nie ma 100% przy ulepszaniu bo np chce jewel of soul by zwiększyć % sukcesu