Wpis z mikrobloga

Niedawno przeprowadziliśmy się z różowym do Nowej Zelandii. Zrobiliśmy to tak trochę w ciemno zostawiając w Polsce swoje prace. Nie jestem informatykiem i nie mam żadnego z rozchwytywanych wyuczonych zawodów. Pierwszy tydzień spędziliśmy w Auckland na załatwianiu formalności związanych z bankiem, IRD (ich NIP) oraz mieszkaniem. Okazało się że więcej pracy jest na południowej wyspie więc przedwczoraj przeprowadziliśmy się do Christchurch, ogarnelismy mieszkanie i zrobiliśmy pierwsze duże zakupy. Sklep jest chyba najtańszy w NZ ale ceny i tak są czasem powalające. Ogólnie jest podobnie jak w USA. Im większe paczki się kupuje tym taniej wychodzi. Nie mamy jeszcze auta a odległości są tu ogromne więc nie da rady wszystkiego kupić.

Trzymajcie kciuki bo dzisiaj idziemy szukać pracy. Parę plusów też nie zaszkodzi! Chętnie odpowiem też na pytania ale weźcie pod uwagę 12h roznicy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Pobierz
źródło: comment_mXtIdm2SqzeE9uAhnzF4WOlil7Xbpsxo.jpg
  • 17
@PLAN_B Pracy tu jest pełno. Głównie budowlanka bo miasto leży nadal po trzęsieniu. Z kierowcą jest jednak pewien problem. Masz prawko z kraju z ruchem prawostronnym. Chyba że jeździłeś na C np w UK i masz rekomendacje
@tomo88PL: bardzo trudno dostać wizę? Kiedyś myślałem nad tym żeby wyjechać żyć gdzieś daleko (Australia/Nowa Zelandia/Kanada) ale te wszystkie formalności mnie ma starcie odrzucały. Jakie są z grubsza najważniejsze wymagania? Ile kasy minimum według Ciebie trzeba mieć żeby jechać tam w ciemno?
@tomo88PL: miałeś wpis w gorących i pewnie byłeś wołany milion razy to zapewne nie zauważyłeś, ale pozwolę się przypomnieć. Byłbym bardzo wdzięczny jakbyś mógł odpowiedzieć na moje pytania wyżej :)