Wpis z mikrobloga

Krótka, długodystansowa recenzja hulajnogi Xiaomi M365.
Poruszę temat zarówno tej jednej hulajnogi jak i całej idei małych pojazdów elektrycznych. Wydaje mi się że najbardziej czytelny będzie format pytań i odpowiedzi na nie.

Opis sytuacjiSwoją hulajnogą jeżdżę od 3 miesięcy, w tym czasie przejechałem około 400km po Warszawie i swoim rodzinnym, małym mieście. Jak jej używam?
Dojazdy do pracy, wyjścia ze znajomymi na miasto, wyjście na zakupy czy po prostu 'zwiedzanie'.

Ulica czy chodnik? I co z jazdą w terenie?