Wpis z mikrobloga

"We would start a claim for the package with the carrier and the carrier would trace your package from their end. We would take further action for you when we have the result.
As the claim would go on, would you mind giving us 7-10 business days to wait for the result?"

Czekać jeszcze te 10 dni roboczych czy dać sobie spokój i już otwierać spór na PayPal? ( od "wysyłki" minęło 25 dni roboczych)

#gearbest #priorityline
  • 7
  • Odpowiedz
-16 12:30:00 Customer data received Southall


@wawelski5: to w mojej ocenie nie problem z kurierem a paczka nie weszła na wyspy, trzymają ją celnicy.

Nie przepadła i nie wróciła bo by Ci ją wysłali ponownie.

Napisz do GB przez PayPala aby zaczeli jej szukać, mają możliwość wpłynąć na kolejność przyjęć. Wszystkie osoby, które zaczęły działać w tym kierunku dostały nowe statusy. Jak nic nie zrobisz też dojdzie ale później.

Zauważyłem, że
  • Odpowiedz
@Lukas_op: W sumie to, że będą jej szukać napisali w odpowiedzi którą zacytowałem w pierwszym wpisie ale może to faktycznie tylko wklejona formułka abym jeszcze poczekał. Dzięki za radę. Na wszelki wypadek pomarudzę jeszcze przez PayPala :-)
  • Odpowiedz
@wawelski5: to co się piszę do supportu nie ma znaczenia, odpowiada albo robot albo chińczyk żebyś się nie martwił. Jak widzą PayPal zaczynają działać bo wiedzą, że klient się wkurzył i może zażądać zwrortu
  • Odpowiedz
@Lukas_op: Dzięki zawskazówki. Napisałem do gearbest przez PayPal i sam jestem ciekaw czy w jakikolwiek sposób zareagują. O rozwoju spraw będę informował. Kurde a tak liczyłem, że dzięki PriorityLine polatam dronem do końca września :-)
  • Odpowiedz