Wpis z mikrobloga

@akiko
@gasu_kurobikari
@kubakabana
@UbiQuityRegis ogarnijcie TS bo to jest niezbędne - bez komunikacji nic nie ugracie bo czasem trzeba zmienić plan bardzo nagle.
Jak gracie w niższych grupach to możecie trzymać się w blobie i wyjeżdżać z buta w przeciwnika zajmując jeden cap i dalej po prostu eliminując wrogie okręty nie patrząc na punkty bo ta taktyka zakłada koniec bitwy przez kille. Jak wejdziecie do wyższych grup to ta taktyka już się
@BadWood: A jak to jest z expem wbitym okrętami podarowanymi na czas klanówki? Np, jak wbije trochę expa grając Zao, to jak mi go zabiorą to ten exp się jakoś przepisze na Ibuki (lub ogólnie - na okręt najwyższego tieru jaki się posiada z danego drzewka)?
My nawet desa zdublowanego albo Moskwe zmieniliśmy na hindenburga.


@BadWood: o, i w to ja bym szedl. Sam probuje costam na Zao, ale to kiszka jest, za maly DPS, za bardzo polega na damage over time...
@bidzej: Zao daje awaryjnie radę ale jak ktoś na Zao naprawdę dobrze ogarnia, to jest taki okręt to kajtowania i podpałki - OM gra z jednym Zao i inne topowe klany też. Zao ma tą zaletę, że jest bardzo celny i wyradarowaną deskę na 10km mocno kara.
Zao ma tą zaletę, że jest bardzo celny i wyradarowaną deskę na 10km mocno kara.


@BadWood: ...i to jest dokladnie to, co probuje czarowac na klanowkach ( ͡º ͜ʖ͡º)
W sumie jak dobrze spreadowac pestki, to i z 13-14km mozna deskom uprzykrzyc zycie.