Wpis z mikrobloga

#kiciochpyta #orange
Zepsuł mi się telefon, gwarancji jeszcze mam pół roku, tylko że był kupiony na firmę. Czy mogę go oddać na reklamacje z tytułu rękojmi, odstąpić od umowy lub wymienić na nowy? Wada jest poważna, bo nie można wykonywać połączeń, przy dzwonieniu do kogoś występują szumy, a jak ktoś dzwoni do mnie to nie ma nawet sygnału.
  • 2
Podstawą do złożenia reklamacji z tytułu rękojmi jest przedstawienie dokumentu pozwalającego sprzedawcy na identyfikację rodzaju, daty i miejsca sprzedaży reklamowanego towaru. Zazwyczaj jest to dowód zakupu sprzętu lub umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych. Jeśli będziesz żądać odstąpienia od umowy zakupu – potrzebna jest również karta naprawy wystawiona przez Autoryzowany Serwis Producenta potwierdzająca wykonanie naprawy lub wymiany towaru. Reklamujący wadliwy sprzęt może żądać załatwienia reklamacji poprzez:
- naprawę towaru,
- wymianę uszkodzonego towaru,