Wpis z mikrobloga

@RadiOBagdaD: Nie wiem jak to jest z gwarancją bo na forum czytam co chwile ze sie przedłuża na płytę, tyle ze nikt nie jest w stanie powiedziec skąd takie wiadomości;) Czy to stanowisko LG czy może jakis ogólny przepis ze wymiana ważnego elementu jakim jest płyta przedłuza gwarancję.
Ja pomimo tej wpadki LG trzymam G4 bo leży mi w ręce, sytem chodzi jak trzeba no i aparat świetny, więc jak
  • Odpowiedz
@RadiOBagdaD: Skoro kodeks tak mówi to pewnie w razie padu powinni uznać gwarancyjną naprawę, tyle że znów trochę zniechęca jeśli trzeba się kopać pisac do rzecznika praw konsumenta itp.
@nofink: To w sumie cały czas ten sam problem, którego pewno już nie naprawią bo musieliby otworzyć produkcję starych modeli. Podobno do V10 nie mają częsci tylko proponują inny model.
  • Odpowiedz
  • 0
@ocotuchodzi Jeszcze maja bo mojemu szwagrowi właśnie wymienili płytę główną. Zastanawia się czy nie sprzedać telefonu bo podobno bootloop wraca... dlatego napisałem do LG czy przedłuża gwarancję.
  • Odpowiedz
@ocotuchodzi: Gwarancja się przedłuża na wymienianą część. Tzn na płytę główną masz 2 lata gwarancji od dnia wymiany+okres dostarczenia telefonu do Ciebie. Sam mam problem z G4, płyta była już wymieniana 3 razy, za każdym razem samoczynne resety, bootloopy, raz po tygodniu od naprawy po prostu się wyłączył. Zgłosiłem 4 raz (już po gwarancji zakupowej), kazali odesłać, jeśli objawy się potwierdzą wymieniają na nowy model. Takiego emaila dostałem.
  • Odpowiedz
@bdr90: Czyli mam jeszcze dwa lata spokoju bo właśnie skończyłem 2 letnią gwarancję zakupową a płyta wymieniona 2 miesiące temu. Choć nie chciałbym żeby padła bo nie widzę nic ciekawego na co mogliby mi wymienić G4.
  • Odpowiedz