Wpis z mikrobloga

@MamCieNaHita: ja tak pisałem. Najpierw szybki tutorial z youtuba, i od razu do pisania. Wszystkiego nauczyłem się w trakcie pisania pracy i nie żałuję tego wyboru. Potem już wszystko pisałem w latexu. A na windowsie korzystam z WinEdt.
  • Odpowiedz
@MamCieNaHita: Zdecydowanie polecam brnąć, mi byłoby szkoda czasu na worda.
@srgs: Jak dobrze pamiętam to nie tak są na przykład podpisy pod tabelami i obrazkami. Dotyczy to np. numeracji, zmiany stylu. Być może się da, ale nie wiem jak rozdzielić dokument na kilka mniejszych. Brak kontroli wersji.
  • Odpowiedz
@MamCieNaHita: brnąć, najtrudniejsza rzecz związana z latexem to zainstalowanie go i sprawienie żeby generował pdfa :D samo nauczenie się pisania w nim to kwestia napisania jednej strony, później ogarniasz już wszystko ;)
  • Odpowiedz
@MamCieNaHita: Brnąć w to. Początek może sprawiać trochę trudności, ale sporo czasu później zaoszczędzisz na formatowaniu tekstu i pilnowaniu przypisów. Ja korzystam aktualnie z edytora LyX. Chyba obsługuje bindy w vima.
  • Odpowiedz