Wpis z mikrobloga

Mireczki spod #blender macie jakiś sprawdzony materiał szyb do wizualizacji wnętrz?
Wizualizuję sobie pokój i w tej scenie mam teksturę jako enviroment image jako jedyne źródło światła(strength 50.0), i w tym oknie light portal z Area Lamp. Na scenie nie ma w oknie nic. Jak dam szybę z tylko shaderem transparent to strasznie zaciemnia scenę.

Moje wymagania to: odbija światło, jest przeźroczyste, nie blokuje promieni z zewnątrz. Ewentualnie dawać emisję żeby rozświetlić?

#grafika3d #blender #kiciochpyta
QBA__ - Mireczki spod #blender macie jakiś sprawdzony materiał szyb do wizualizacji w...

źródło: comment_Z1l2Xr8p00ZEyDCrYf9Ptl8S9uYGODke.jpg

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
@QBA__: filmic color managment no i nie wiem jak ten silnik Blenderowy ale to swiatlo powinno odbijac sie wiecej razy. Twoja scena wyglada na jakies 1-3, a tu by sie przydalo 8+
  • Odpowiedz