Wpis z mikrobloga

Gdzie można pracować ze znajomością narzędzi GISowych, SQL i jakiegoś języka programowania? Z naciskiem na to pierwsze, #!$%@?, wszystko co przeszukałem to jakieś stanowiska w urzędach xD Studiuję geodezję już hehe kolejny rok, pomyslałem, że może wyciągnę coś z wykształcenia jednak, tylko że naprawdę nie wiem gdzie w sektorze prywatnym można pracować z GISem, jedyne aktywności takie które widzę to na pejach na fejsie, jakaś Kartografia Ekstremalna, takie rzeczy, ale ile tego jest, kilka firm w Polsce.

Plus pytanie dodatkowe: żeby zrobić uprawnienia geodezyjne potrzebne jest w ogóle wykształcenie?

Taguję też programowanie, bo może ktoś kojarzy jakieś firmy IT zajmujące się geoinformatyką na jakąś skalę i będę miał chociaż punkt odniesienia.

#geodezja #programowanie #praca #gis
  • 16
Na poludniu polski jest troche firm prywatnych (Wroclaw, Krakow) i w Warszawie. Co prawda dalej jest to sektor niezbyt duzy ale nawet na podlasiu da sie cos znalezc. Jaki obszar Polski Ciebie interesuje?
@zagubiony_w_przestrzeni: Znajomością bym tego nie nazwał, podstawy Pythona i C# w Unity to cały #!$%@?, po prostu zastanawiam się czy mam jakąś fajną możliwość połączyć tematykę studiów z tym czego nauczyłem się sam. Stąd pytanie o technologie GISowe, wiąże się z tym też obsługa ArcGISa czy QGISa, myślę czy inwestować czas w naukę tych technologii, bo są poniekąd ciekawe, ale co z tego jak zostanę z ręką w nocniku.

@losbaltica:
@zagubiony_w_przestrzeni: Nie znałem PostGISa, fajnie wiedzieć. SQL też w stopniu podstawowym, grzebałem co nieco w SQL serverze ostatnio podczas praktyk, fajna sprawa, mam dużo do nauczenia się, ale podobało mi się. Jakbym znalazł możliwość pracy geoinformatycznej dzięki temu, byłoby super.

Pytanie do geodetów zajmujących się UAV, jak wygląda to teraz w PL, niedawno czytałem że rynek raczkuje, ale jest popyt na jakieś skille związane z pomiarami za pomocą dronów i obróbką