Wpis z mikrobloga

1. Zastanawiam się nad buildem na szybkie ataki. Jakie bonusy będą dobre? Narazie idę pod szansę na kryt, ale zastanawiam się nad krwawieniem / oszołomieniem / truciem. Czy potwory są bardziej odporne na oszołomienie?
2. Jakie buildy polecacie? Robię pod szybkie ataki, ale zazwyczaj używam zwykły atak bo na wirek rzadko kiedy jest dobra sytuacja. Adrenalinę szybko zbieram i myślę, aby odkryć "Mutacja skóry" ( Każdy Punkt Adrenaliny zmniejsza otrzymywane obrażenia o 15% do maksymalnie 45% )
3. Jaki znak ( prócz aksji do dialogów ) fajnie Wam się sprawdzał jako support do normalnego ataku? Myślę nad aard lub ignii który topi pancerz

4. IMO nie opłaca się robić słów runicznych w mieczu, ale chyba do zbroi warto zrobić słowo ( te co wszystkie rzeczy traktowane są jak lekki pancerz ), żeby podbić staty defa i różnych odporności bo dość szybko hp mi spada?
5. Warto w zbrojach iść pod odporności na potwory / dmg z miecza by nie robić całego buildu pod tanka i dalej szybko atakować?
6. Jest gdzieś jakaś fajna mapka z porównaniem wszystkich setów wiedźminskich ( z arcymistrzowskimi )?
7. Czym socketujecie eq? Narazie standardowo szedłem - do broni pod atak, do zbroi pod quen, ale myślę nad wzmocnieniem jakiejś szansy na konkretny efekt ( powiązane z pytaniem 1-szym )

W sumie robię to w ramach zabawy bo z średnio przymyślanym buildem i tak gra się przyjemnie na przedostatnim poziomie trudności, ale chciałbym zobaczyć jak inne buildy się spiszą ( może wtedy włączę DM )
#wiedzmin3
  • 2
Dodam, że granie szybkie atak + typowo trucizna raczej nie dla mnie, nie lubię zbyt długo przygotowywać się do walki.
Na większe skupiska ludzi lub duże potwory biorę olej na konkretny rodzaj, jaskółka i grom. Drzewko trucizn mam tylko pod tolerancję na te parę miksów i żeby podbić hp. No i do jaskiń Kota.