Wpis z mikrobloga

Moto-Mecha-Mirki!
Help.
Czy ktoś z pod tagu #motoryzacja przerabiał temat silnika grupy VAG 2,0 TDI 103kw pompowtrysk, konkretnie chodzi o wyrobione gniazda pompowtryskiwaczy i potrzebę ich tulejowania. Kompresja wypycha paliwo i zapowietrza układ konsekwencją czego jest gaśnięcie silnika.
Mechanik wycenił swoją pracę (montaż/demontaż głowicy) na: 600 zł
Części do tego potrzebne wycenił na: 1600 zł
Kompletny remont głowicy to koszt: 800 zł

Teraz pytanie czy koszt części nie jest przesadzony? Z resztą kosztów nie dyskutuje bo sam remont głowicy wykonuje inna firma, koszt robocizny jest moim zdaniem uczciwy.
Lista części podana do wymiany przez mechanika w komentarzu poniżej.
#motoryzacja #mechanikasamochodowa
  • 3
LISTA CZĘŚCI (treść oryginalna):
"

czesci do superb

4x uszczelniacze pompowtryskow- tylko oe!!!!

uszczelka glowicy

kpl uszczelek pod kolektory

pod pokrywe zaworow

pod kruciec wodny i czujnik

sroby do pompowtryskow x4

sroby walka posredniego x8

popychacze x8

sroby glowicy kpl

simering na walek rozrzadu

usczelka pod pompe paliwa

olek 5w30 mobil + filtr oleju

plyn chlodzacy

uszczelka pod turbine
"
@E38728iA: jak wyzej. Firmy , ktore usuwaja wtryski i swiece zarowe robia to na aucie. Ryzykujesz 150-200 zeta.
IMHO warto sprawdzic. Ostatnio widzialem takich fachowcow jak rwali w 2.2 HDI wtryski i swiece. Urwana swiece potrafia wykrecic. Gniazdo oczywiscic a ew. reszty wywalic z komory spalania. Az milo bylo patrzec na nich przy pracy