Wpis z mikrobloga

@ZespolmBanku: Mam do Was pytanie. Od 3 dni próbuję zmodyfikować ustawienia mojego mSavera i za każdym razem przekierowujecie mnie na stronę błędu: "Przykro nam, usługa jest w tej chwili niedostępna.". O co chodzi? Po krótkim chacie z Waszym konsultantem otrzymałem informację, że sam nie mogę dokonać modyfikacji. Ustosunkujcie się proszę do tego, bo jaki jest sens wyświetlana takiej opcji, skoro podobno nie mogę z niej skorzystać? Zwłaszcza, że jakiś miesiąc temu jeszcze było to możliwe i bardzo wygodne. Pozdrawiam i liczę na rzetelną odpowiedź.
#mbank #pytanie
  • 3
@ZespolmBanku: dziękuję za odpowiedź. Czy informacja o tym była w jakiś sposób przez Was podawana? Chciałbym w przyszłości uniknąć sytuacji, w której nie wiem dlaczego dany produkt bankowy nie działa i znać miejsce, w którym mogę dowiedzieć się, że rzeczywiście dana usługa jest chwilowo niedostępna. W moim odczuciu komunikat jest dość lakoniczny i zbyt ogólnikowy, a odpowiedź eksperta niekompetentna.