Wpis z mikrobloga

@klamca_i_lajdak: jeśli dron jest legitnym produktem DJI, to najlepiej zamówić go z magazynu w Europie, a później zwyczajnie zarejestrować przez apkę DJI GO - od momentu rejestracji masz rok gwarancji. Co do zamawiania z magazynu chińskiego - nie widziałem tutaj nikogo, kto by się na to odważył ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Co do zamawiania z magazynu chińskiego - nie widziałem tutaj nikogo, kto by się na to odważył ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@feelbeats: ee? Pełno ludzi zamawia z chińskich sklepów bo jest duużo taniej. Sam każdego phantoma, mavica czy sparka tak kupowałem. GW jest rok od pierwszej aktywacji, gdzie byś nie kupił @klamca_i_lajdak

PS. DJI to chińska firma.
@Wu70: z tym odważeniem to chodziło mi nie o chiński sklep (bo rozsądek nakazuje w nim kupować, jak jest 2k taniej na Mavicu np), a chiński magazyn - wtedy jest różnica w kwestii opłat celnych i to miałem na myśli. Wiem, że DJI to chińska firma, bo sam korzystam z ich produktów i nie jestem kretynem, spokojnie panie ekspert ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
@feelbeats: @klamca_i_lajdak: @Wu70: Z tą gwarancją to nie byłbym taki do końca pewien. Ja zamawiałem Sparka z GB z chińskiego magazynu, i przy rejestracji dostałem wiadomość jak poniżej - że niby jest z nieautoryzowanego źródła i roku gwarancji w EU nie ma. W sumie to mi to zwisało bo i tak miałem zamiar kupić DJI CARE, ale napisałem maila do supportu GB załączając screena i propozycję, żeby zrzucili się
Schrebatsky - @feelbeats: @klamcailajdak: @Wu70: Z tą gwarancją to nie byłbym taki do...

źródło: comment_KoiwZQmCSpLNaIPIQh6QJQJBX0vpu2B6.jpg

Pobierz
@Schrebatsky: czyli jednak jest jakieś ryzyko poza cłem - dobrze wiedzieć i się zastanowić czy warto, choć czywiście DJI Care i tak jest tańsze niż dołożenie kasy do zakupu drona w Polsce w normalnej cenie ;)
@feelbeats: Nie wiem czy to częsty problem czy tylko ja miałem pecha, ale na szczęście GB podeszło fair do sprawy i dorzucili mi się do CARE, które i tak miałem kupić, więc generalnie jestem zadowolony. A za drona dałem 612$ z wysyłką (wersja combo).
@Schrebatsky: jak sprzedawałem (swoje używane) phantoma4 i mavica to kupujący chcieli potwierdzenia gwarancji i support DJI zawsze mi potwierdzał ;-) ale istotnie, ciekawy przypadek miałeś