Wpis z mikrobloga

@anakinarizona: moim zdaniem nie, mocne miasto:
1. kościeje średniaki ale bardzo dużo można ich mieć,
2. zombie słabe ale mimo wszystko wytrzymałe
3. widma średniaki, ale dają radę, przy dużych ilościach szybkość jest atutem i można gasić krytyczne punkty
4. wampiry trzeba oceniać? jednostka genialna
5. lisze bardzo mocne, atak obszarowy dodatkowym atutem
6. rycerze śmierci również jednostkami genialnymi
7. smoki cienia to kupa, fakt

Inne atuty to jak wspomniał @
@SebaJeanPierre: przede wszystkim wybieranie umiejętności walki i obrony, żadnej magii no i tak się nie przyda. Czyli odporność, atak, dowodzenie, szczęście, łucznictwo, logistyka. Trzeba zamknąć się z wybudowaniem wszystkich jednostek w pierwszym miesiącu no i artefakty. Jeśli bohater ma na mistrzowskim poziomie ww umiejętności i do tego miecze i pancerze to głupi goblin ma #!$%@?ęcie z przytupem;)
@anakinarizona:

Najgorsza i tak nekropolia. Wincyj szkieletów! Nieważne, że psuje balans gry. Idzie sobie taki jeden z drugim leśną drogą i zabija byle troglodytę, żeby wskrzesić go jako szkieleta. I co? Wincyj doświadczenia! Wększa nekromacja - a później - jeszcze wincyj szkieletów!
No panowie, tak się nie da grać... I oczywiście atakuje taki amator zamek, a wieżyczki w kogo strzelają? W szkielety. Na #!$%@? one strzelają w szkielety?? Przecież i tak
@anakinarizona: Nie wiem jak w Heroes III, ale w VI potrafiłem samymi wampirami ze średnio rozgarniętym bohaterem rozwalić około 10 razy mocniejszą armię (tylko że musiałem grać ręcznie bo na automatycznej walce nie miałem szans)