Wpis z mikrobloga

@666Krzysiek666: W sumie jak tylko możesz, nie trafi cię jasna cholera to jasne, na Mayę. Może przyjdzie kiedyś "rok Blendera" ale na razie to jest "można używać w tych kilku dziedzinach, o ile sobie poradzisz sam i o ile ci pozwolą"
Mirki czy jak "umiem" blendera to jest sens się przesiadać na inny program?


@666Krzysiek666:

nie no, przyznaje się jestem za głupi na ten program, podstawowe rzeczy ogarniam ale jak już chciałem samochód zrobić to odpadam geometria nadwozia mnie rozwala

Ekhem...
a co wiek ma do blendera? ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@666Krzysiek666: Chodzi mu o to, że 16 lat robi w tym :D

Jak for fun to miej to w dupie o ile jesteś zadowolony z efektów Twojej pracy, bo co by nie mówić - soft potrafi ograniczać, a Blender zwłaszcza ;)
@666Krzysiek666: jak sie ma 16 lat to się podłubie coś dla funu, jak sie ma 22 to się szuka pracy w tym już. Tylko mając 22 lata w tym 6 lat obeznania z softem to "trochę" ciężej jest się przerzucić
@666Krzysiek666: To są programy, płatne. Od miesiąca posiadam Substance Paintera i chociaż kilka rzeczy mi się nie podoba to muszę przyznać, że na nodach w blenderze długo bym nie pociągnął ( ͡° ͜ʖ ͡°) Designer też spoko, korzystałem przez 30 dni.
@Pepego: jak na nodach byś nie pociągnął? XD Przecież designer to #!$%@? program do robienia materiałów a nie geometrii, a w blenderze do materiałów też są nodey i we wszystkich innych programach niemalże xD Wszystkie programy które mu poleciłeś nie są stricte odpowiednikiem blendera, więc nie rozumiem na #!$%@? amatorowi grafiki 3d polecasz substance czy md xD

@666Krzysiek666: Ściągnij pirata Maya i miej #!$%@?, albo wklep w google "student autodesk"
@einz: Zaznaczyłem żeby nie uczył się zwykłego programu 3d ale nie przeczytałem, że gość chce for fun, moja wina. Nody w Designerze były dla mnie 10 razy czytelniejsze, chociaż po ludziach jestem pewny że da się osiągnąć ten sam wynik w blendku.