@zielonymirek: i tak musi xD Do tego jakiekolwiek zmiany trzeba nanosić na modelu i znowu na teksturze, a tak mógłby tylko na teksturze. Ale w pełni rozumiem argument, że taki kaprys bo często też tak mam ;p
@zielonymirek: no można ale jak pisałam. Zmiany, które trzeba nanieść na modelu niejednokrotnie nie są warte zachodu bo ten sam efekt uzyska się pbrką, a i zmiany na teksturze są znacznie mniej inwazyjne niż zmiany na całym modelu.
@chrominancja: niestety muszę to napisać po raz trzeci: to zależy od workflow xD obsługa dodatkowego narzędzia np. w postaci wspomnianego Substance Paintera to też narzut pracy i czasu. Zależy kto co umie i jaką metodykę wyznaje ¯\_(ツ)_/¯
@zielonymirek a ja napiszę po raz trzeci, że detale na modelu są stratne xD Ja wiem, że można. Wiem, że tak też się robi. Ale co z tego? W szczególności, że OP napisał, że i tak później to teksturuje.
@zielonymirek hmm myślę, że problem w naszym porozumieniu się wynika z tego, że ja myślę w kategorii "co OP zrobi z tym dalej", a Ty na zasadzie "Jak niektórzy, inni to robią" ;p Tak więc EOT bo jak mówię, ja pisałam pod kątem tego co tworzy OP. I po Twoim pierwszym komciu wydawalo mi się, że Ty też.
#zbrush #3d #grafika #grafika3d #grafikakomputerowa #tworczoscwlasna
Ale w pełni rozumiem argument, że taki kaprys bo często też tak mam ;p
damn, co za wnosząca dyskusja, zawołam was jak skończę postać