Wpis z mikrobloga

Rzadko kiedy używam statku, ale przy takich uwarunkowaniach mapy nie można było sobie odmówić. 10-tysięczna Bierawa zaopatruje osiem platform wiertniczych w pracowników, a Ci uczestniczą w procesie produkcji 2 milionów litrów ropy miesięcznie, która transportowana jest drogą morską do powstającego huba Niemodlin Towarowy. W przyszłości będzie on roździelał paliwo i produkty rafinacji z niemodlińskiej rafinerii pomiędzy przedsiębiorstwa w innych rejonach. Planuję stworzyć magistralę pomiędzy nim, a innym, 20-peronowym hubem Tymbark Towarowy, w pobliżu którego znajduje się fabryka samochodów, barwników, huta stali, aluminium oraz zakłady papiernicze. Wszystkie przedsiębiorstwa korzystają z transportu kolejowego.

Po lewej stronie na linii ekspresowej widoczny ICE1 relacji Szczecin Dalekobieżny-Krosno Centralne przez Rzepin. W rogu przyśpieszony pociąg pośpieszny relacji Szczecin Dalekobieżny-Strzelno Kujawskie ciągnięty przez BR112.

#openttd i moj dawny tag #openttdboners ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Pobierz m.....s - Rzadko kiedy używam statku, ale przy takich uwarunkowaniach mapy nie można ...
źródło: comment_mmlgbT3ayMyvLD8HQp6LlyupKMLmzlPL.jpg
  • 4
@mentorious: Ja na statkach zawsze mam straty i bardzo niska produkcja na platformach :( to samo dotyczy transportu pasażerów. Poza tym przy dystrybucji robi się straszny burdel, jak jeden statek opływa wszystkie - zaczyna się wielka akcja przesiadkowa we wszystkie strony. Ale może jeszcze czegoś nie wiem :/

Na jakim NewGFX masz tą różnorodność zakładów?
@dragon240994: Mam FISH2 właśnie, ale jeszcze do ok 2000 nieźle przynoszą zyski, ale później to kapica... Poduszkowce za drogie w utrzymaniu, do przewozu ropy chyba by trzeba po dwa statki na każdą platformę, bo inaczej produkcja mi spada, a samo oczekiwanie na załadunek za dużo kosztuje. Nawet jak pasażerów na platformy jest cała masa i bez problemu parowcem robi się kursy po 700 osób, to z platform już krucho, a przewóz