Wpis z mikrobloga

Dostaliśmy kolejną aktualizację dotyczącą postępów prac nad #pillarsofeternity II: Deadfire

Na opublikowanym filmie widać kolejne nowinki i większe przywiązanie do szczegółów względem pierwszej części. Są to:

-Poszczególne rasy dostały własne animacje operowania sterem (inaczej chwyci za niego i będzie kręcił niewielki Orlanin, inaczej sporych rozmiarów Aumaua); detal, ale przyjemny

-Zaprezentowano bomby- te będą mogły być wytwarzane dzięki umiejętności alchemii, będzie wiele rodzajów o odmiennych efektach (bomba zwykła, zamrażająca, toksyczna, etc.), jednak mogą okazać się zdradliwe w rękach niewprawionych postaci

-Bajerancki efekt towarzyszący wystrzałom z broni palnych, a także poprawienie animacji przy stosowaniu dwóch na raz czy mieszanki broni palnej w jednej dłoni i broni białej w drugiej

-NPCe doczekali się nowych animacji, m.in. tańców czy wymiotów, gdy za dużo wypiją w barze ( ͡° ͜ʖ ͡°)

-Nowy zwierzaczek, przywrócony kot wzorowany na pupilu Josha Sawyera ʕʔ

W następnej aktualizacji zobaczymy w akcji system wieloklasowości, a także dowiemy się więcej o podklasach i ich nazwach ()

#crpg #rpg #gry #obsidian
wielooczek - Dostaliśmy kolejną aktualizację dotyczącą postępów prac nad #pillarsofet...
  • 1
  • Odpowiedz