Wpis z mikrobloga

No elo simracery i fani Roberta ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Przejdę od razu do rzeczy: z racji, że ostatni wpis cieszył się dużą popularnością, chciałbym zaproponować pomysł na kolejny sezon ACLeague:

Pojazd: RSR Formula 3 (darmowy, na bieżąco aktualizowany mod)

Propozycje torów:

1. Zandvoort
2. Circuit Gilles Villeneuve
3. Norisring
4. Suzuka
5. Imola
6. Interlagos
7. Wyścig dodatkowy dla najlepszych z klasyfikacji generalnej - Macau

Potrzebne DLC: żodyn - wystarczy podstawka Assetto Corsa.

Jak widać, jest wiele odniesień do kariery Roberta Kubicy, który uczestniczył w tej serii wyścigowej i zwracał na siebie uwagę "największych" tego sportu. Jego wyścigi na Norisring (gdzie wygrał w debiucie po poważnej kontuzji), czy prestiżowe Interlagos i Macau wyznaczyły mu ścieżkę do F1. Jest to wstępna propozycja - kolejność torów może się zmienić, a jeśli któryś z puli modów z jakiegoś powodu się nie sprawdzi w dokładniejszych testach, możemy go wymienić na inny tor, zachowując ogólną ideę serii :)

#acleague
pozwolę sobie na #kubica - myślę, że patrząc po ostatnich plusach, wiele osób spod tagu może być zainteresowanych :>
patyk15 - No elo simracery i fani Roberta ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Przejdę od razu do rzeczy: z r...

źródło: comment_rywjRHv2pXRFrIOy1fW5NYpWJPFFLLP2.jpg

Pobierz
  • 20
  • Odpowiedz
@RealAKP: właśnie tej Suzuki nie jestem pewien, świetny tor, Kubica w 2010 na nim dokonał cudu xd, no ale jeśli nie uda się poprawić moda, to wymienimy na jakiś wyłoniony z sondażu. A Chuck Norisring na Dallarki będzie świetny - no i trzymamy się prawdziwych wyścigów - patrz wyżej u @spunky
  • Odpowiedz
@patyk15 @RealAKP: Jeździ ktoś na padzie? Od zawsze w AC miałem z tym problem, w rFactorach sobie radziłem, a tutaj albo jest zbyt czule albo "sterowanie zależne od prędkości" nie pozwala skręcać przy większych prędkościach. Z kontrą też jest problem. Jest jakiś preset znośny na pada od X360? Pościgałbym się z wami :)
  • Odpowiedz
@giebeka: ja gram na padzie od X360. Jak przeszkadza ci zmniejszenie obrotu kierownicy przy wysokiej prędkości, to po prostu mocno zjedź ze Speed Sensitivity w lewo. Przy kontrach pomaga zmniejszenie Steering Speed, bo kierownica będzie się obracała z bardziej naturalną prędkością, nie tak szybko jak gałka. Pokombinuj też z nieliniowością (Gamma), przy wyższych wartościach zmniejsza się czułość bliżej środka.
  • Odpowiedz