Wpis z mikrobloga

Jakiś czas temu była promocja w sklepie Bytom (ci od garniturów i koszul) i można było wyrwać 3 koszulki polo za 95 zeta. Zakupiłem 3 sztuki żeby się załapać na promo kup 2 sztuki, 3-cia gratis. Wszystko poszło ok, zamówienie złożone i przekazane do realizacji. Było to prawie 1,5 tygodnia temu, więc piszę do nich dzisiaj co z tym zamówieniem. Oto co mi odpisują:

"Zamówiony przez Pana jeden produkt okazał się być ostatnią sztuką na magazynie i niestety był uszkodzony.
Próbowaliśmy sprowadzić pełnowartościowy produkt z innej lokalizacji, niestety bezskutecznie.
W związku z tym realizacja zamówienia nie będzie możliwa, także częściowa ze względu na ograniczenia systemu wysyłkowego.
Wpłacona należność za zamówienie zostanie zwrócona niezwłocznie przez system płatności elektronicznych Dotpay.
Za wynikłą sytuację bardzo przepraszamy. "

Można coś z tym zrobić? Czy mogą sobie dowolnie anulować takie zamówienie wymawiając się "ograniczeniami systemu wysyłkowego"?

#zalesie #pytanie
  • 6
Można coś z tym zrobić?


@wujo17: a co chciałbyś z tym zrobić? Masz jakieś propozycje, jak można by uniknąć takich wypadków w przyszłości? Czy może chcesz się dowiedzieć o szczegóły zwrotu, dokładny termin, itp?

Czy może odzywa się wewnętrzny polaczek, który chce dosrać za wszelką cenę rodakowi, któremu się powinęła noga?

To nie jest atak, jedynie pytam.
@fegwegw: z tym polaczkiem to Cie chyba troche ponosło koleś... dosrać rodakowi, toś #!$%@?ł...

Chciałbym n.p. żeby jednak przesłali mi te 2 koszulki, które mają na stanie (bo pisali że nie mają tylko jednej) w tej promocyjnej cenie, po której zostały zamówione.

A wytłumaczenie o "ograniczeniami systemu wysyłkowego" średnio do mnie trafia. NIe można zrobić nowego zamówienia?