Wpis z mikrobloga

No witam. Ja mam takie pytanie odnośnie silników. Razem z ekipą wydajemy grę - symulator multiplayer, kolejowy itd. Jest na Unity, ale dużo opinii słyszałem że Unity fu i tylko na telefony. #!$%@?ąc od tego co napisałem, czy dla symulatora Unity jest dobre?


#gamedev
  • 25
  • Odpowiedz
@Hammerr: Zobacz jak wiele gier rożnego typu zostało wydanych na UNITY i sam sobie odpowiedz na co stać ten silnik. Co dokładnie słyszeliście takiego, że chcesz zmienić silnik? A czemu UNITY miałoby być niedobre? Jeśli wykorzystacie poprawnie to i gra będzie udana. Ten wasz symulator to poważny czy tylko z nazwy? Co tam się symuluje takiego?
  • Odpowiedz
@Hammerr: Całkiem spoko z tego co na YT widzę. Totalnie nie interesuję się koleją, nigdy wcześniej waszej gry nie widziałem... A co wam sprawia problem w UNITY? Jakieś ograniczenia są dla was problemem w rozwijaniu tego projektu? Bo jeżeli tak jak napisałeś dla kaprysu chcecie przepisywać, to szkoda czasu imo. Lepiej tę pracę poświęcić na oczyszczenie kodu gry, urozmaicenie otoczenia i rozbudowę tras, bo sukcesem tego typu gry sa wg mnie
  • Odpowiedz
@skyfire: Można zmieniać kabiny przód/tył, wychodzić z kabiny. Dyżurny jest w budynku, może z niego wychodzić. Do tego niektóre zwrotnice są ręczne. Jak coś to pytaj, postaram się odpowiedzieć. Na razie największe spadki fps robią nam tory, chyba za dużo trisów. Niedawno miał miejsce jeszcze rozłam w ekipie który wszystko nam zawalił, ale dzięki temu przeszliśmy z hg na git, ogarnęliśmy workflow i aktualnie priorytetowo przywracamy systemy do życia, tj. system
  • Odpowiedz
  • 0
@ofczy Wszystko robimy za darmo, można nas wspomóc ale to jest na opłaty serwera i innych rzeczy. Teraz zakładamy stowarzyszenie żeby dobrze to rozliczać. Na razie jest legalnie ale będzie jeszcze lepiej.
  • Odpowiedz
@ofczy: Aktualnie może z 6 osób które cokolwiek napiszą. Jednak nie jesteśmy jakimiś pro, dla większości z nas to nasza pierwsza gra. Zawsze każdy może dołączyć jak pokaże że coś tam umie. W sumie, to szukamy kogoś do pomocy. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@ofczy: Pociągi i inne assety są od osób z takich gier jak MaSzyna, Trainz - bardzo dużo osób tworzy modele polskie do takich gier, a za pytaniem użyczają je i nam w większości przypadków. Poziom symulacji jest na dobrym poziomie, jednak fizyka wymaga dopracowania porządnego. Jesteśmy jedyną grą oferującą rozgrywkę multiplayer na kolei jak i jedyną oferującą grę jako zarządzający stacją. Mamy nawet program w formie pulpitów takich jak używane są
  • Odpowiedz
  • 1
@ofczy Głównie Polska. Czechy, tam środowisko jest w temacie. Niektórzy chyba nawet zaczęli tam robić modele czeskich urządzeń kolejowych żebyśmy je dodali. Niemcy, gra kilku ciągle. Też znani tam na forum o podobnej tematyce. I wiem że kilka osób z Anglii grało również. Również trzeba zaznaczyć iż ponad 200 osób wsparło nasz projekt. Były szczyt gdzie na serwerach ponad 60 osób. A przez jedną stacje potrafiło przewinąć się 300+ osób. (Nie unikalnych,
  • Odpowiedz