Wpis z mikrobloga

tldr; kupiłem klawiaturę mechaniczną Hykker w Biedronce, reklamowałem bo przestała działać i nie mam obecnie ani klawiatury ani pieniędzy ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Zachęcony niską ceną (149 zł) i popularnością klawiatur mechanicznych skusiłem się w listopadzie na zakup takowej w Biedronce. Specjalnie musiałem jechać do sklepu w innej części miasta, bo w najbliższej oczywiście wszystkie zostały wykupione. Sprzęt całkiem spoko jak za tą cenę, problem w tym, że w czerwcu przestał działać jeden z klawiszy, przez co klawiatura stała się jak dla mnie całkowicie bezużyteczna.

Więc zabrałem się wraz z tym chińskim produktem do sklepu, tylko po to aby niepotrzebnie stracić czas na debatowanie nad tym czy opakowanie jest niezbędne w celu reklamacji i czy moja reklamacja będzie rozpatrzona na zasadach rękojmi. Jako, że osoba ze sklepu nie była w tym temacie zbytnio kompetenta, postanowiłem, że bezpieczniej będzie po prostu odesłać uszkodzony towar wraz z odpowiednim pismem za pomocą kuriera.

Przesyłka dostarczona, dwa tygodnie minęły a odpowiedzi/pieniędzy na koncie jak nie było tak nie ma. Może przez przypadek nie zauważyli, że do klawiatury było załączone pismo, tak więc postanowiłem wysłać je jeszcze raz, tym razem jako list polecony ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru.

Dzisiaj dostałem swoje pismo... z adnotacją "kierownik odmówił przyjęcia".

Próbowałem kontaktować się także mailowo z biurem obsługi klienta, ale odpowiedź taka sama jak bezpośrednio ze sklepu - czyli żadna. Macie jakieś pomysły co zrobić z tym dalej?

#biedronka #pcmasterrace #problemypierwszegoswiata
  • 19
  • Odpowiedz
@next4322: Generalnie powinieneś złożyć reklamację na miejscu w sklepie. Teraz dzwoń do BOK, opisz sytuację i czekaj na rozwój wypadków. Nie chce mi się wierzyć że na zgłoszenia do BOK nie masz odpowiedzi, sprawdź folder spam, może tam coś CI wpadło. Na każde zgłoszenie jest tworzony ticket, który musi zostać zamknięty.
  • Odpowiedz
@ghror: Problem w tym, że musiałbym na to znaleźć czas i dodatkowo tracić pieniądze na paliwo, a mam wiele ważniejszych rzeczy na głowie - dlatego wolałem załatwić to w ten sposób.

Sprawdzałem spam i nic nie ma, może to przez to, że odpowiedziałem na poprzedniego ticketa.
  • Odpowiedz
@next4322: przestał działać TAB? musiałem wrócić do starego Logitecha, bo ani nie mogłem się przełączać między aplikacjami, ani robić wcięć w edytorze, ani sprawdzić punktacji w Quake'u. Ale jakby ktoś to naprawiał, nawet odpłatnie, to ja chętny. Daj znać jak się temat potoczył.
  • Odpowiedz
@zolwixx: Dokładnie to samo. Jeszcze miałem problem z zacinającym się shiftem czy tam controlem. Jako, że desktopa używam do pracy to postanowiłem wrócić do poprzedniej klawiatury (również Logitech), która może nie jest tak wygodna, ale przynajmniej działa.

Myślałem nad wymianą switcha samemu, ale jego koszt to z tego co patrzyłem ~30zł, także trochę nieopłacalny biznes.
  • Odpowiedz
@next4322: Spróbowałem jeszcze uderzyć poprzez profil na Facebooku, odpowiedź to: "kontakt z BOK będzie konieczny do weryfikacji zgłoszenia. Przepraszamy za wynikłe niedogodności.

Pozdrawiamy, Biedronka!"

gdyby jeszcze tylko BOK jakkolwiek na te zgłoszenia reagował :D
  • Odpowiedz
@next4322: ja mam lewe ręce i ktoś musiałby to jeszcze zrobić za mnie. wolałbym dać 30 zł i mieć jednak tę klawiaturę, bo przyzwyczajenie mocno + miejsce na biurku bez numpada.
  • Odpowiedz
@next4322: ja ją reklamowalem to dostałem po miesiącu zwrot kasy ale nie dolaczalem żadnego pisma. Za 150 jest logitech g710 na allegro zobacz jak masz możliwość zobaczyć na żywo i jest ok to warto
  • Odpowiedz