Wpis z mikrobloga

@Cesarz_Polski: @Ritycho: okej, więc problem jest w tym, że mamy macierz w pracy, która jest przypisana do konta Synology z adresem e-mail informatyka, który nie odbiera telefonu. Tak więc mamy problemy np z kupnem pakietu (exFAT) ponieważ wymagany jest dostęp do konta Synology. Znalazłem opcję zmiany konta w panelu sterowania macierzy, ale obawiam się, że stracimy dostęp do plików po próbie zmiany. Czy macierz jest na stałe przypisana do konta?
@gzymsu: Jeśli zmieniasz konto to przestanie działać QuickConnect i usługi z niego korzystające. Reszta powinna działać bez zmian - oczywiście w zależności jakie tam usługi są zainstalowane. Reset nic to nie da bo serwer jest przypisywany do konta na podstawie numeru seryjnego i prawdopodobnie musiałbyś go najpierw skasować ze starego konta żeby zarejestrować na nowo.
@MrAndy: informatyk nie odbiera od tygodnia xd. na mejle też nie odpisuje więc zakładam, że nie możemy na niego liczyć ( ͡° ʖ̯ ͡°). może skontaktuję się z synology i zapytam czy mogą coś zaradzić.

dzięki za pomoc ! :)