Wpis z mikrobloga

@Sargon_Ankro: Odbiorca płatności nie obsługuje 3d Secure i dlatego transakcja przechodzi bez kodu z SMS-a. Ot taka wada tego zabezpieczenia. Ale spokojnie, w przypadku płatności chroni Cię procedura chargeback.
  • Odpowiedz
@eshabe: ej no ,ale wczoraj jak chcialem kupic bilet na PKP to bez wpisania kodu przycisk typu "Dalej" był niedostępny.. więc mogłem równie dobrze wpisać losowy kod? :D

i w ogóle jak to możliwe że PKP nie obsługuje tego 3D-Secure? Chyba sporo banków to udostępnia i wydawało mi się, że skoro to wprowadzili to jest to kluczowe zabezpiecznie przy tego typu transakcjach.
  • Odpowiedz
@Sargon_Ankro: Chyba źle zrozumiałem problem. Myślałem, że chodzi o to, że masz aktywne 3D Secure, a dany odbiorca płatności go nie wymagał, bo tak się bardzo często zdarza.

Jeżeli chodzi o to, że odbiorca płatności wymagał, a bank nie przesłał kodu, to jest to innego rodzaju problem i nie powinien wystąpić. Pozostaje kontakt z bankiem, czemu tak się stało.
  • Odpowiedz
Chyba źle zrozumiałem problem. Myślałem, że chodzi o to, że masz aktywne 3D Secure, a dany odbiorca płatności go nie wymagał, bo tak się bardzo często zdarza.


@eshabe: No wtedy to pewnie dostałbym albo ekran ze "płatność przyjęta" albo jakiś inny sposób zabezpieczenia (chyab) - np. mail z linkiem do potwierdzenia.

No ale kij z tym, zapłaciłem normalnie przelewem przez PayU i poszło bez problemu.
  • Odpowiedz
@Sargon_Ankro: Jak płacisz przez BZWBK24, to potwierdzenie masz smskodem, to całkiem inna usługa niż 3dsecure. Widocznie przy karcie masz zarejestrowany jakiś inny numer i na tamten były wysyłane smsy.


@rometogar205: hmm, wydawało mi się że jeden numer dla jakiejkolwiek operacji sms'em jest. no ale sprawdze to. thx.
  • Odpowiedz