Byłby ktoś zainteresowany graniem na FTB Beyond? Jakiś czas temu kupiłem VPS'a do grania ze znajomymi i przyszła pora na zmianę paczki, to myślę sobie czemu by nie zrobić mini reaktywację #mirkotech 'a ( ͡º͜ʖ͡º). Co prawda VPS nie jest jakichś najwyższych lotów ale myślę, że parę osób uciągnie :D #minecraft
@SamNieWiemKto: No mógłbym być. Pomijam już fakt że na IBC chce mnie #!$%@? strzelić, zablokowanie 80% rzeczy bo "klonują" "lagują" a balans modów #!$%@? na kawałeczki.
@Mr_Aves: to na IBC ktoś jeszcze gra? ( ͡º͜ʖ͡º) @Axoi: niestety jeszcze nie ma expert mode :/ Trzeba jeszcze trochę poczekać, głównie przez to, że Expert mode jest planowane na wersję MC 1.11 a nie ma jeszcze sporo modów zaktualizowanych.
Aktualnie jestem w trakcie prerenderowania mapy, co by nie muliło zbytnio na początku, od razu mówię, że nie mam zamiaru w najbliższym czasie bawić
Jeśli macie jakieś propozycje, to nie koniecznie musi być FTB Beyond (bez expert mode może się wydawać za łatwy :D), poprzednio na serwerze miałem Age of Engineering (mocno irytujący crafting, ale jaka satysfakcja :D) i grało się całkiem przyjemnie
@SamNieWiemKto: Na IBC o dziwo jest po 50-60 osób. Jakimś cudem to jeszcze nie jebło. Jeśli chodzi o spawn, permisje i inne dziadostwa to przecież jest FTB Utilitis. Wystarczy.
@Mr_Aves: co do IBC to nie byłem tam od baaardzo dawna z powodu monotonii jaka tam panuje, niemal identyczne edycje etc. nie wiem czy się coś zmieniło, ale chyba niewiele skoro w tej dodali "aż" Mekanism ( ͡°͜ʖ͡°)
@SamNieWiemKto: Dodali "aż" mekanism - 80% zablokowane i dodali TE4 (Nie ma thermal dynamic's -.-) i balans moda jest totalnie rozwalony. Np. zmniejszyli moc dynamo z 80 RF/t do 20 RF/t chyba nie muszę mówić do czego to prowadzi.
@Mr_Aves: XD no to widzę bez zmian. W sumie nie wiem czemu nie dali thermal dynamics, jeśli by serwer był na 1.10.2 to jeszcze rozumiem bo dosyć długo go nie było no ale jeśli na 1.7.10 to wtf xd
@SamNieWiemKto: 4GB ramu jest ok @Mr_Aves: @SamNieWiemKto: Thermal dynamicks jest nudne, jak i sama thermalka imo. Zmniejszenie mocy dynam jest spoko bo są nudne :P Są fajniejsze metody generacji prądu. Ale jestem osobą co robi dużo na BC+RC+forestry.
@Axoi: Chyba nie do końca wiesz o co mi chodzi :D Zmniejszenie mocy dynamo spowoduje zmniejszenie całkowitej mocy wyjściowej. Ilość prądu wyprodukowanego przed dynamo to mniej więcej długość spalania * efektywność * moc. Zmniejszenie mocy bez zmiany długości spalania doprowadziło do tego że balans w TE4 posypał się kompletnie. Równie dobrze mogli by je zablokować.
@Mr_Aves: rozumiem o co chodzi, ale uważam że ma sens. dynamo jako silnik na sam start gry o małej sprawności i tani w budowie, którego nie opłaca się później używać. Chyba że nie zmienili też recepty i jest i drogie i słabe – wtedy sensu nie ma.
#minecraft
A, protip wydajnościowy – jak się usunie decocrafta i hats jeśli są to zaczyna być zdecydowanie lepiej, a nie oszukujmy się – na co one komu?
@Axoi: niestety jeszcze nie ma expert mode :/ Trzeba jeszcze trochę poczekać, głównie przez to, że Expert mode jest planowane na wersję MC 1.11 a nie ma jeszcze sporo modów zaktualizowanych.
Aktualnie jestem w trakcie prerenderowania mapy, co by nie muliło zbytnio na początku, od razu mówię, że nie mam zamiaru w najbliższym czasie bawić
Jeśli chodzi o spawn, permisje i inne dziadostwa to przecież jest FTB Utilitis. Wystarczy.
A ile musiałem się bawić z optymalizacją to moja sprawa :D
@Mr_Aves: @SamNieWiemKto: Thermal dynamicks jest nudne, jak i sama thermalka imo. Zmniejszenie mocy dynam jest spoko bo są nudne :P Są fajniejsze metody generacji prądu. Ale jestem osobą co robi dużo na BC+RC+forestry.
Zmniejszenie mocy dynamo spowoduje zmniejszenie całkowitej mocy wyjściowej.
Ilość prądu wyprodukowanego przed dynamo to mniej więcej długość spalania * efektywność * moc. Zmniejszenie mocy bez zmiany długości spalania doprowadziło do tego że balans w TE4 posypał się kompletnie. Równie dobrze mogli by je zablokować.
Chyba że nie zmienili też recepty i jest i drogie i słabe – wtedy sensu nie ma.