Wpis z mikrobloga

Byłby ktoś zainteresowany graniem na FTB Beyond? Jakiś czas temu kupiłem VPS'a do grania ze znajomymi i przyszła pora na zmianę paczki, to myślę sobie czemu by nie zrobić mini reaktywację #mirkotech 'a ( ͡º ͜ʖ͡º). Co prawda VPS nie jest jakichś najwyższych lotów ale myślę, że parę osób uciągnie :D
#minecraft
  • 30
  • Odpowiedz
@SamNieWiemKto: Ja bym była. Wyszła już expert-mode, miała być w wakacje jakoś? Jeśli tak to za nią głosuję. :)

A, protip wydajnościowy – jak się usunie decocrafta i hats jeśli są to zaczyna być zdecydowanie lepiej, a nie oszukujmy się – na co one komu?
  • Odpowiedz
@Mr_Aves: to na IBC ktoś jeszcze gra? ( ͡º ͜ʖ͡º)
@Axoi: niestety jeszcze nie ma expert mode :/ Trzeba jeszcze trochę poczekać, głównie przez to, że Expert mode jest planowane na wersję MC 1.11 a nie ma jeszcze sporo modów zaktualizowanych.

Aktualnie jestem w trakcie prerenderowania mapy, co by nie muliło zbytnio na początku, od razu mówię, że nie mam zamiaru w najbliższym czasie bawić
  • Odpowiedz
Jeśli macie jakieś propozycje, to nie koniecznie musi być FTB Beyond (bez expert mode może się wydawać za łatwy :D), poprzednio na serwerze miałem Age of Engineering (mocno irytujący crafting, ale jaka satysfakcja :D) i grało się całkiem przyjemnie
  • Odpowiedz
@SamNieWiemKto: Na IBC o dziwo jest po 50-60 osób. Jakimś cudem to jeszcze nie jebło.
Jeśli chodzi o spawn, permisje i inne dziadostwa to przecież jest FTB Utilitis. Wystarczy.

  • Odpowiedz
@Mr_Aves: co do IBC to nie byłem tam od baaardzo dawna z powodu monotonii jaka tam panuje, niemal identyczne edycje etc. nie wiem czy się coś zmieniło, ale chyba niewiele skoro w tej dodali "aż" Mekanism ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@SamNieWiemKto: Dodali "aż" mekanism - 80% zablokowane i dodali TE4 (Nie ma thermal dynamic's -.-) i balans moda jest totalnie rozwalony. Np. zmniejszyli moc dynamo z 80 RF/t do 20 RF/t chyba nie muszę mówić do czego to prowadzi.
  • Odpowiedz
@Axoi: Chyba nie do końca wiesz o co mi chodzi :D
Zmniejszenie mocy dynamo spowoduje zmniejszenie całkowitej mocy wyjściowej.
Ilość prądu wyprodukowanego przed dynamo to mniej więcej długość spalania * efektywność * moc. Zmniejszenie mocy bez zmiany długości spalania doprowadziło do tego że balans w TE4 posypał się kompletnie. Równie dobrze mogli by je zablokować.
  • Odpowiedz
@Mr_Aves: rozumiem o co chodzi, ale uważam że ma sens. dynamo jako silnik na sam start gry o małej sprawności i tani w budowie, którego nie opłaca się później używać.
Chyba że nie zmienili też recepty i jest i drogie i słabe – wtedy sensu nie ma.
  • Odpowiedz