Wpis z mikrobloga

Mam takie pytanie odnośnie #netflix
Wykupiłem subskrypcje będąc jeszcze w Anglii, wtedy użyłem karty bankowej angielskiej, teraz będąc w Polsce przyszedł mi mail, że nie mogli pobrać opłaty automatycznie z powodu braku środków (faktycznie na tym koncie już nic nie mam) i że tracę dostęp. Mail przyszedł wczoraj, wykupiony dostęp miałem do wczoraj, mimo tego wszystko śmiga i działa nawet teraz. Także to opóźnienie systemu, czy jakiś okres dla mnie do uregulowania należności? Nie chcę tu kombinować bo jestem zadowolony z ich usług, po prostu zanim mi przyjdzie przelew na konto ang to jeszcze z 2-3 dni, a nie chce mi zmienić na polską kartę/bank widocznie mam jakąś blokadę ustawioną przed takimi transakcjami, którą bym musiał odblokować, ale wiecie jak to z wizytami w bankach. Jakieś problemy z korzystania mnie czekają? Nie mam na myśl więzienia :p raczej komplikacji typu technicznych bym chciał uniknąć i bezproblemowo korzystać z usług.
  • 1