Wpis z mikrobloga

@PNEUMA40: no widzisz, nie jestem jeszcze klientem i nie czytałem regulaminu... myslalem ze takich nierynkowych zapisów nikt nie stosuje, a tu proszę, dzięki za info( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
@SoFarAway: Biorąc jednak pod uwagę, że w GeekBuying gwarancja nie obejmuje płyty głównej i wyświetlacza, lepiej będzie zakupić np. na Gerabest lub Banggood. We wszystkich gwarancja jest roczna, ale w tych dwóch ostatnich nie ma takich wyjątków.
W przypadku problemów należy zgłosić się do obsługi mailowo lub przez czat i zwykle to pomaga. Gdyby jednak nie można było dojść do porozumienia wówczas otwiera się spór na PayPal, czego sklepy nie lubią i wtedy zwykle od ręki zgadzają się np. na ponowną wysyłkę lub zwrot pieniędzy. Tu warto zaznaczyć, że należy płacić przez PayPala (można kartą), aby mieć tę właśnie furtkę w postaci dodatkowej ochrony (180 dni).
I także warto skorzystać ze zwrotu (cashback'u). Jest to te kilka procent ceny, warto zwłaszcza gdy kupuje się coś droższego lub po prostu regularnie.
Mmogę polecić GivingAssistant (obecnie 3% zwrotu na GearBest, 6% na Aliexpress, 9% na TomTop, a na Banggood 7% na modę, 5% na elektronikę i 3% telefony i tablety oraz na resztę.). Co więcej, można także otrzymać 5$ w postaci powitalnego bonusu dla nowego użytkownika. Wg mnie jest najpewniejszym portalem zwrotowym.
- w porównaniu do innych cashbacków w zasadzie wcale nie zdarza im się nie naliczyć zwrotu (przypadki znane z PlanetPlus i TopCashback w przypadku Aliexpress),
- brak klauzul dot. otrzymania zwrotu z wykorzystaniem tylko wybranych kuponów lub kodów zniżkowych (takie obostrzenia są np.
  • Odpowiedz