Wpis z mikrobloga

to #g2a i #kinguin to sa #!$%@? tacy zlodzieje xD wyplacenie pieniedzy z tych stron zawsze graniczy z cudem i konczy sie na tym ze musze to wydac na inne gry. O ile dla konsumenta spoko to dla sprzedawcy obie te strony to wielki rak #boldupy
  • 10
  • Odpowiedz
@pawel_bo: na konto bankowe weryfikacja zajęła im tydzień po czym dowiedziałem się, że minimalna wypłata to 200 euro xD więc paypala ani skrilla już nie próbowałem bo musiałbym przesłać 1eur na ich konto, żeby pewnie dowiedzieć się że oprócz ich opłat, też jest dolny limit wypłaty, moze teraz 500 eur xD
  • Odpowiedz
Dzień Dobry,

Nie jest naszym zamiarem utrudniać ten proces i staramy się żeby proces weryfikacji wypłacania środków był uproszczony. Opłaty związane z wypłacaniem są nakładane przez operatora płatności i niestety G2A nie ma wpływu. Aby uzyskać więcej informacji na temat wypłacania, możesz odwiedzić ten link:

https://www.g2a.com/payments.pdf

Możesz
  • Odpowiedz
@MrRyuuke: ciesz się, że zaakceptowali ci wystawienie oferty na sprzedaż.

Bo u mnie dostali papierkowe rachunki, wszystko dostali, a i tak odrzucili, tylko kluczyk wzięli i sprzedali na swoje konto.

wszystkie pieniadze ktore posiadalem na waszym koncie #!$%@?łem
  • Odpowiedz
@nickszalinski: No tak. Poprzednim razem, ok rok temu wystawienie nie sprawiało jeszcze żadnego problemu. Tym razem musiałem do każdej aukcji przedstawić faktury. Opłata za wystawienie, opłata za zmiane ceny, opłata za sprzedaż, opłata za wypłate, ograniczone wpłaty, wypłaty. Łatwo się w tym wszystkim pogubić. (,)
  • Odpowiedz
@nickszalinski Nie zabieramy kluczy naszym klientom i nie sprzedajemy ich sami. W sumie nawet nie mielibyśmy w jaki sposób tego zrobić, bo nie mamy swoich kont na Marketplace - tylko zewnętrzni sprzedawcy wystawiają klucze. Jeśli myślisz, że coś się stało z Twoim kluczem przy próbie sprzedaży, skontaktuj się z naszym działem Pomocy dla Sprzedawców (Business Support) - sprawdzimy dokładnie, co się działo z kluczem z naszej strony i pomożemy.
Peter, G2A
  • Odpowiedz
@nickszalinski W żaden sposób sie nie chowamy - chcemy pomagać wszystkim naszym klientom, dlatego właśnie mamy tu konto :) Ale ostatecznie wybór należy do Ciebie - nie zmusimy Cię do kontaktu w celu rozwiązania problemu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Peter, G2A Team
  • Odpowiedz