Aktywne Wpisy
Wszedłem na Google maps zobaczyć jak wyglądają przedmieścia i wsie pod Moskwą. Wybrałem jakąś losowa i nie wygląda to źle. Muszę powiedzieć, że poziom przynajmniej bogatych miast krajów zachodnich.
Zaznaczam że to totalnie losowe miejsca do prawda blisko stolicy ale wciąż to losowe miejsca na Google maps.
#ukraina
Zaznaczam że to totalnie losowe miejsca do prawda blisko stolicy ale wciąż to losowe miejsca na Google maps.
#ukraina
Elon Musk właśnie oficjalnie pokazał faka Unii Europejskiej. Jedyny człowiek którego stać na to żeby być wolnym
#bekazlewactwa #ekonomia #polska #bitcoin
#bekazlewactwa #ekonomia #polska #bitcoin
Dobry wieczór programiści :)
Poprawne odpowiedzi do tego zadania to kolejno:
- dokładność do 1 bajta:14 B
- dokładność do 2 bajtów:16 B
- dokładność do 4 bajtów: 20 B
Byłby mi wstanie ktoś powiedzieć SKĄD to się bierze? :D
Unia dwóch intów (2x32bit = 8B) i trzech floatów (3x32bit = 12B) zajmuje tyle większa tablica, czyli trzy floaty, 12B. Dodajesz do tego double (1x64bit = 8B) to struktura T zajmuje 20 bajtów, jeśli jest to ciasno upakowane, bajt do bajta (tutaj nazwano to dokładność 1B).
Jednak, aby double mógł być adresowany musi znajdować się na adresie podzielnym przez jego rozmiar, czyli 8B (to chyba ta 'dokładność do 8 bajtów). Zakładając, że unia jest na adresie 0B, to następne wolne miejsce na doubla za unią to 16B, wtedy całkowity rozmiar struktury to 12 + 4 (na padding) + 8 = 24B.
No ale zakładając, że kompilator sobie dobrze radzi z adresem doubla niepodzielnym przez 8,
Przepraszam, przy 4 bajtach dokładności też jest 20B, pomyłka, dopiero przy alignmencie 8B robi się 24B.
int ma 4 bajty, float 3 bajty a double 5 bajtów. To pewnie coś zmienia :)
Wybaczcie za złe hasztagi : (