Wpis z mikrobloga

@Zapaczony: @miret210: każdy samochód się psuje, kupując auto za 5500zł które jest warte 15k zł trzeba się liczyć że 10 000zł trzeba w niego wrzucić na starcie. Plus jest taki że jak się do takiego auta tyle kasy wrzuci to wiadomo co jest zrobione i ma się pewnośc że będzie jeździło. Czasm można kupić taki sam model za 20k i też włożyć w niego kupe kasy..
@sorek: Ależ ja sobie zdaje z tego sprawę ;D sam kupiłem samochód za 7k, gdzie chodzą po 10-12k, ale z wiedzą, że kończy się sprzęgło, rozrząd i lipne opony. Rok pojezdziłem jeszcze bez wymian, ale w tym roku już wszystko porobiłem i wydałem 2.1k z wiedzą, że na 100% było robione :)
@miret210: żrą oleju bo sam mam, ale IMO 1l na 1000-2000km to nei jest dużo a są modyfikacje które ponoć to poprawiają. A przyjemność z jazdy 230 konną maszyną jest nie do #!$%@?.. Mam 525i i 330i i powiem że niebo a ziemia :D

@chuckmls: nie tak łatwo znaleźć ;/
@sorek: no ale seria 5 vs seria 3? ;D w serii 3 jechałem jako pasażer z 3.0... toż to jest demon, on trakcje zrywa wszędzie... Boje się, co sie dzieje w Mkach albo v8, bo nigdy nie jechałem żadną.
@miret210: no wiem ciezko porównać, tym bardziej że mam touring + automat. Ale w moim i tak będe wymieniał silnik na M54B30 więc dam znać jak się poprawiła jazda ( ͡° ͜ʖ ͡°)

@chuckmls: chyba miał na myśli 530i - fakt 3l diesel bardzo trwały i mocny, do tego prostymi czipami prosto go doprowadzić do wyższej mocy