Wpis z mikrobloga

  • 0
@pojke2 jaka jest przewaga kielichowego nad ręcznym? Myślę na Braun MQ 9087X - ale jako że jestem zielony w temacie wolę się poradzić? Ktoś ma jakieś doświadczenia?
  • Odpowiedz
@FeniEnt: płacisz 5 tys. zł używasz tego na ok. 15 % możliwości - to po pierwsze. Za 2 kloce dostaniesz podobny sprzęt Tefala z większą misą, co wazne jest przy dużej rodzinie. Mógłbym tak wymieniać całą noc.

@smieszke: jest jedna podstawowa różnica, lód - twoim sprzętem go nie skruszysz, bo możesz stępić ostrze, a te wszystkie gadżety:
1. malakser i tarcza do frytek - chce Ci się wystawiać cały sprzęt
  • Odpowiedz
@pojke2 każdy płaci za tyle, za ile chce. To samo z autami, każde jeździ, wiele ma klimę, wspomaganie i inne bajery i jedne kosztują 50k a drugie 300k, więc nie przesadzaj.
  • Odpowiedz
@let_it_be: tak, tanim i drogim autem stoisz w tych samych korkach, pamiętaj producenci zawsze mówią o zaletach nigdy o wadach - dealerzy aut nie mówią, że statystycznie jesteś bardziej narażony na wypadek w aucie niż poruszając się rowerem, czy piechotą.
  • Odpowiedz
jaka jest przewaga kielichowego nad ręcznym?


@smieszke: kielichowy to tylko blendowanie w kielichu na jednolitą masę - owoców na mus, koktajle, warzywa na zupę, namoczone orzechy na masło orzechowe [wygrzebywanie tego z kielicha to makabra]. Dobry, naprawdę dobry sprzęt to Vitamixx, ewentualnie Kitchen Aid.
Bierz tego Brauna i ani się nie zastanawiaj. To jest tylko 5-6 stówek za wypasiony zestaw, którym zrobisz wszystko. Ja mam siódemkę, kupowałam w grudniu 2013 i
  • Odpowiedz
@smieszke: jakość wykonania i moc - 950W to naprawdę dobra siła. Dalej - ilość dodatków - możesz siekać, mieszać, trzeć i kroić na talarki + nie wiem co tam jeszcze w zestawi, moi rodzice mają rózgę i nasadkę do puree oraz mały pojemnik 0,3ml. Ja mam pojemnik 0,5ml imo warto mieć oba jak się dużo gotuje i .. ma miejsce w kuchni (,)
Co masz w blenderze
  • Odpowiedz
  • 0