Aktywne Wpisy

Zarzutkkake +683
Murki dawajcie mi tu plusy bo ja wiem co sie święci, a wasze podpowiedzi mogą wywołać lawine śmiechu
#frajerzyzmlm
#frajerzyzmlm
mtosny +750
#biedronka to już przechodzi samą siebie - dziś zauważyłem, że na niektórych produktach "normalna" cena jest praktycznie niewidoczna. Wg mnie jest to jawne #oszustwo i #oszukujo . To już nawet nie jest etap etykiet a'la #zabka czyli cena jednostkowa za kupienie kilku produktów jest podana większą czcionką, bo tam cena za jedną sztukę też jest widoczna.
Wg mnie to "normalna" cena powinna być widoczna największą czcionką. Normalna oznacza, że wchodzę do sklepu,
Wg mnie to "normalna" cena powinna być widoczna największą czcionką. Normalna oznacza, że wchodzę do sklepu,




Sochi Autodrom to tor, który jest mieszaniną wielu wolnych i średnio szybkich łuków, krótkich prostych i kanciastych zakrętów gdzie trzeba wręcz idealnie odnaleźć nitkę jazdy, aby osiągnąć jak najlepszy czas. Nie pomaga w tym bliskość okalających nitkę asfaltu band - tak charakterystycznych dla ulicznych obiektów, jak i nierówności nawierzchni. Mamy tu dwie strefy DRS, pierwsza zaczyna się po łagodnym prawym łuku T1, druga zaś zaczyna się po zakręcie nr 11, a kończy się już w krętym dojeździe do zakrętu nr 14. Zbyt późne zamknięcie tylnego skrzydła może skończyć się tu rozbiciem o zewnętrzną bandę. Najbardziej charakterystycznym miejscem na torze jest kombinacja zakrętów wokół "Placu Medalowego". Po wyjściu z zakrętu nr 2 wciskając gaz rozpędzamy się jadąc cały czas w lewych zakrętach. To trochę przypomina znany z Istanbul Park zakręt nr 8. Najwięcej problemów kierowcy mają z płynnym pokonaniem zakrętów w III sektorze. Wysokie tarki są nie tylko w tym fragmencie toru, ale tu najwięcej dają znać o sobie.
Nawierzchnia i układ toru nie niszczą opon w takim stopniu jak miało to miejsce w Chinach, ale wybór mieszanki ma wpływ na tempo. Możemy więc oczekiwać różnych strategii. Dzięki uporowi Berniego Ecclestone-a po raz 4-ty w nowoczesnej historii Rosji rozegrane zostaną tu zawody najszybszej serii wyścigowej. Z nowymi, szybszymi samochodami, możemy spodziewać się, że szybkie zakręty będą sprawiać wiele frajdy zawodnikom, a pokonanie zakrętu nr 3 na pełnym gazie, będzie dla nich dużym przeżyciem. Przypomnijmy, że rekord toru należy do Nico Rosberga, który podczas ubiegłorocznych kwalifikacji wykręcił czas 1:35:337 s. Ile sekund uda się urwać z tego rezultatu nowymi autami - przekonamy się już niebawem.
....
Więcej na: http://irg-world.com/rfactor2-f1-2017/zapowiedz-gp-rosji/639
Zapraszamy do wspólnych rozgrywek na #rfactor2
http://irg-world.com/for-new-ones
#irgworld #simracing #wyscigi i trochę #f1