Wpis z mikrobloga

@Muve_pl - jest jakaś możliwość całkowitego usunięcia konta z Muve.pl z panelu użytkownika? Czy może trzeba pisać na adres e-mail do supportu? Chodzi mi także o cofnięcie zgody na przetwarzanie moich danych osobowych i całkowite ich usunięcie.
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Muve_pl: Niestety się już nie dogadamy. Wiem, że straciłem złoto przez moją niewiedzę i nie mogę mieć do Was pretensji. Zresztą nie zmieniajcie swoich zasad dla jakiegoś randoma z internetu, bo stworzycie precedens. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Dzięki za odpowiedź. Będę pisał do supportu. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Zashi: sprawa jest bardziej złożona. Zanim o usunięcie konta - napisz w sprawie złota. Widzisz - komunikacja z naszej strony była fatalna i tego tak nie możemy zostawić. Pisz na pomoc@muve.pl. I dobrej nocy.
  • Odpowiedz
@Muve_pl: Usunąłem już konto z programu lojalnościowego "MUVE.PL – KOMPANIA". Nie była to duża ilość złota. Wina leży po mojej stronie, tak że moje wewnętrzne zasady zabraniają mi starać odzyskać coś, co straciłem przez swoją niewiedzę. Nie ma w tym Waszej winy, tak że nie widzę powodu, dlaczego piszesz coś o fatalnej komunikacji z Waszej strony. Jedynie możecie ostrzegać innych klientów jakimś wyskakującym popupem z informację, że złoto wygaśnie za
  • Odpowiedz
@Zashi: zapis o przedawnianiu złota był od początku programu, ale nie był egzekwowany do 31 marca tego roku. Z różnych przyczyn, które pominę. I ta zmiana, czyli poinformowanie klientów o tym, że zmieniają się realia korzystania z programu, nawet jeżeli jest to zmiana zgodna z regulaminem, powinna zostać zakomunikowana.

Napisaliśmy na Facebooku, napisaliśmy w Aktualnościach, ale nie napisaliśmy w mailu. Chociaż mieliśmy to zaplanowane (serię wiadomości). Wg nas nie dopełniliśmy
  • Odpowiedz