Aktywne Wpisy

MiniKierownik +51
Murzyn rośnie jak na drożdżach, możecie mu wymyślić imię, komentarz z największą liczbą plusów wygrywa. Widać że to będzie chad wśród gołębi, gęste grube pióra będzie miał nawet na nogach, oczy typu Hunter eye wypatrują kukurydzy.
#smiesznypiesek #ptaki #heheszki #codziennymurzyn #golebie #dwudniowymurzyn
#smiesznypiesek #ptaki #heheszki #codziennymurzyn #golebie #dwudniowymurzyn
źródło: temp_file508722841007941077
Pobierz
zyd_z_pasji +31
Jezus Maria, jak ja qurwa nienawidzę dzieci. Gówniarze sąsiadów lvl 4 i 6 przeskakują przez płot, żeby pobawić się u nas na podwórku. Tu sobie poskaczą na trampolinie, tam zjadą na zjeżdżalni albo rozwalą dachówki, które były ułożone na kupce do wyrzucenia. Oczywiście, rozmowy z madkom nic nie dają, a jedyne rozwiązanie to chyba tylko mur wyższy od mego, albo drut kolczasty.
Teraz wychodzę przez dom, a tu mój samochód cały w
Teraz wychodzę przez dom, a tu mój samochód cały w

Cześć, jestem początkujący w programowaniu obiektowym i natknąłem się na pewien problem, którego nie jestem w stanie rozwiązać. Mianowicie mam abstrakcyjną klasę Organizm, po której dziedziczą klasy typu 'Koala', 'Kon', 'Ptak'. Do tego chcę, aby w klasie Organizm istniała metoda nowyOrganizm, która tworzy nowy obiekt (a dokładniej wskaźnik):
Organizm *child = new Koala, new Ptak, new Kon;
No właśnie... mógłbym zaimplementować metodę w każdej z klas pochodnych z new 'typ klasy bazowej' ale chcę wykorzystać polimorfizm.
No i rodzi się pytanie, czy jest w C++ jakiś mechanizm, który pozwala zwrócić typ obiektu this? Coś na zasadzie
Organizm *child = new instanceof(this).
Ułatwiłoby mi to dość mocno życie.
P.S próbowałem z konstruktorami kopiującymi, ale wychodzi na to, że wskaznik child wskazuje na to samo miejsce w pamieci co parent, a chce, by byla na nowo alokowana pamiec.
Organizm stwurzŹwierze(string nazwaŹwierza) {
if (nazwaŹwierza == "koala") {
return new Koala();
}
itp.