Wpis z mikrobloga

@Momono: @husky83: @zolwixx: Gra miała wiele świetnych pomysłów - pamiętał moją ekscytację, jak pierwszy raz z nią obcowałem, ale jednak nie do końca była przemyślana - przede wszystkim cholernie żmudne i powtarzalne to było.

Przyznam jednak, że mimo wszystko brakuje mi takich gier na rynku AAA. Unikalne pomysły, wizja jednego człowieka, dzisiaj już praktycznie martwy gatunek. Gry Petera Molyneuxa może cierpiały na przehajpowanie i niespełnianie obietnic, lecz trzeba przyznać,
Ze starych gier to ja bym chętnie zobaczył Sacrifice od Shiny Entertainment.

Dodanie w historii Eldreda większej ilości rozgałęzień fabularnych, drzewko rozwoju, więcej interakcji ze światem i bogami... Dałbym za taką grę śmiało pieniądze.
Sacrifice


@Triassien: jak dobrze pamiętam to były równoległe czasy do Giants: Citizen Kabuto i wiem, że jakieś studio rozpadło się i część zrobiło Giants a część (stworzyła? dołączyła) Sacrifice. Graficznie obydwie na wysokim (wówczas) poziomie.

Czemu teraz nie ma następcy Giants? Ostatnia misja Mekkami gdy trzeba było zarządzać bazą (strategia) goniąc kosmitą to po bazie, to po froncie (TPP Shooter) to był mastersztyk!

A potem gra syreną ( ͡º ͜
Pobierz zolwixx - > Sacrifice

@Triassien: jak dobrze pamiętam to były równoległe czasy do ...
źródło: comment_v63KJo8Glzg0YRZpkwiejUHkTqg7Nhgc.jpg
@zolwixx: Chętnie bym zagrał w remastery NOLFów, ale tak właściwie to wystarczyłoby mi, żeby ktoś to normalnie teraz wydał i pozwolił kupić, bo nigdy nie zagrałem jakoś więcej w te produkcje (co najwyżej dema). Inna sprawa, że ja po prostu, miast remasterów, chciałbym powrotu do czasów, gdy duże gry potrafiły być szalone, jak te Nolfy, wspomniane powyżej Giants, Sacrifice czy Black & White. Teraz te budżety są tak nadmuchane, że się
@zolwixx: Sam wiele razy wracałem do gry (po przejściu jej całej dwukrotnie), żeby pograć w te misje z rozwojem bazy. Mimo prostoty, były jakoś niesamowicie wciągające. Szkoda, że Mekkowie mieli tylko jedną.
Polskie tłumaczenie i teksty Burszurasa pamiętam do dziś :D
@Eivel: właśnie szkoda, że tylko jedna misja, bo u "syreny" było tego sporo, a nią akurat lubiłem naparzać przeciwników mieczem ( ͡° ͜ʖ ͡°)

A tam skont to wziołym jes tego wincy!


Zbudowałem jom tymi renkoma i nima na świci lypszy tratwy!
jak dobrze pamiętam to były równoległe czasy do Giants: Citizen Kabuto i wiem, że jakieś studio rozpadło się i część zrobiło Giants a część (stworzyła? dołączyła) Sacrifice. Graficznie obydwie na wysokim (wówczas) poziomie.


@zolwixx: Jeden z niewielu przypadków, kiedy bardzo dobre studio po rozpadzie zrobiło dwie bardzo dobre gry ( ͡° ͜ʖ ͡°).
@Flypho: przeglądam właśnie wiki i nie ma o tym wzmianki, więc albo gry i studia mi się pomyliły, albo twórcy Planet Moon Studios oddzielili się od Shiny, poczytam w domu, nie chcę wprowadzać w błąd, ale wiem że był taki przypadek i jakoś mocno mi się kojarzy z tymi dwoma tytułami.