Wpis z mikrobloga

@miniog79: Z tego co wyczytałem na jakimś forum to "Mam tak samo. Please call to 1605.
Z tego co doczytałem na rosyjskim forum oznacza to że worek został okradziony lub częściowo zniszczony i nie został przyjęty przez pocztę docelowa (WER Warszawa?)."
@miniog79: i coś się udało ustalić mam dokładnie to samo

2017-03-22 16:38 Please call 1605
2017-02-10 12:29 Arrival at Destination Post (Country: PL)
2017-02-08 02:47 Despatched to overseas (Country code: PL)

czy to już czas na Open dispute??????
dzwoniłam do znajomej która pracjue na poczcie i ona dowiedziała sie, że taj mojej paczki nie ma w Polsce i że nadawca czyli chińczyk powinieni zgłosić reklamacje
@miniog79: Ja już mam dość czekania. Moja paczka zniknęła już nawet z systemów trackingowych. Właśnie kliknełam Open Dispute i Wam też to radzę mam nadzieję na zwrot moich 150 zielonych do 6 kwietnia. Tylko że do telefonu zamówiłam jeszcze dedykowane szkło i obudowy i tyle mi pozostanie :( :( :(
Panowie i Panie, co mam zrobić w takiej sytuacji. Paczka od 7 lutego leży na WER Warszawa, wczoraj zauważyłem że, status paczki się zmienił na "call 1605". Napisałem do gościa od którego ten telefon kupowałem (jak kliknąłem w moje zamówienie, jest chat na samym dole strony). Do tej pory nie dostałem żadnej odpowiedzi, została tylko wysłana jakaś automatyczna wiadomość z odpowiedzią na kilka pytań. Stwierdziłem, że pierdziele takie interesy i chciałem założyć
@instapaczka: Znalazłem się na tej stronie z powodu tego samego problemu. Moja paczka leżała na WER od 22.02 i 06.03 przyjęła status 1605. Sprzedawca ten sam, Mi Global Store, data dostarczenia bardzo podobna, z tym że u mnie 2 miesiące minęły 3 dni temu. Tak jak piszesz, sprzedawca nie odpisuje, na poczcie naszej nic nie wiedzą, customer service z Ali też porażka. Dasz jakieś namiary na siebie? Ja dzisiaj spróbuje napisać