Wpis z mikrobloga

@GoonSquad: urządzenie od Apple sprzedawane u nas posiadają blokadę a komunikat oznacza, że simlock nie został zdjęty. Możliwe, że zostało wprowadzone zlecenie na zdjęcie blokady tylko telefon nie łączył się z internetem aby urządzenie zostało odblokowane. W sytuacji, gdy jest zlecenie na odblokowanie jest zamknięte a telefon połączy się z internetem simlock powinien zostać zdjęty.
  • Odpowiedz
@GoonSquad: iphony maja zakładane simlocki od apple

nie wiem jak w orange jest, ale w play dzwonisz na infolinie, oni zdejmuja simlocka, a ty potem musisz polaczyc telefon z itunes

ale w orange moze byc inaczej bo tam podobno zakladaja normalnie simlocki
  • Odpowiedz
@GoonSquad: nie wyjmuj karty z telefonu tylko połącz się przez WiFi lub podłącz telefon do komputera z zainstalowaną aplikacją iTunes. Pamiętaj, że opcja zadziała jedynie jeżeli znajomy zlecił zdjęcie blokady a zlecenie zostało u nas zamknięte.
  • Odpowiedz
@GoonSquad: W tej sytuacji osoba, która kupiła telefon w abonamencie może zadzwonić i poprosić o zdjęcie blokady (koszt zostanie doliczony do rachunku). Możesz też sam zlecić odblokowanie w salonie lub dzwoniąc do BOK i posiadając numer na kartę z doładowaną kwotą za zdjęcie czyli 77zł. Numer do BOK to 510100100
  • Odpowiedz