@mikkeboss: jeszcze się uczę, na razie doszedłem do handlu pomiędzy #!$%@?ć czy delikatnie. Generalnie walka trwa o redukcję, tutaj próbowałem jak najbliżej asfaltu wyheblować. Mogłem #!$%@?ć jak ryanair tam gdzie odkręciłem ale wolę ćwiczyć. najtrudniejsze wciąż jest zejscie z pułapu...
gdybym wyczuł dystans do pasa to by wyszło idealnie ale jeszcze nie umiem..
@poznanskawilla: ustaw sobie na autothrottle predkosc zejscia wyliczona przez fmc i patrz na papi/vasi i utrzymuj sie na sciezce, jak jestes juz przy wysokosci decyzji i widzisz ze za nisko albo za wysoko to dzida w gore z kursem pasa :D
@mikkeboss: Po pierwsze nie umiem, po drugie na manualu jest kozak a po trzecie pampersy dziewczyny rozdają na pokładzie i ma nie być zwrotów. Jeszcze nie ogarniam zejścia tak na serio, mam jakiś diamencik po radiu ale mnie przerasta. FMC ma bugi w x11 (ixega) i się sypie przy operacjach po starcie. Podsumowując do czasu wydania x11 wszystko działa źle z addonami, bo każda beta niweczy ich robotę. Dlatego skupiam się
w 2:50 sa na lewo od pasa 4 kropki, jak masz 2 czerwone i 2 biale to jestes na wlasciwej sciezce znizania, jak wiecej czerwonych to za nisko, jak wiecej bialych to za wysoko
@mikkeboss: działa, #!$%@? się tylko czasem edycja fmc no i dopiero doszedłem do uzywania starego airaca, np do teraz nie wiem jak zrobić autoland. Z tymi kropkami trenuję jutro!
@poznanskawilla: powinna byc gdzies tam strona gdzie wybierasz stopien klap na jakich ladujesz i klikasz przy tym w przycisk, wtedy pokaze ci predkosc podejscia na tym stopniu wychylenia klap
737 classic w barwach #lot 100% manual
#xplane #lotnictwo #symulatory
najtrudniejsze wciąż jest zejscie z pułapu...
gdybym wyczuł dystans do pasa to by wyszło idealnie ale jeszcze nie umiem..
Jeszcze nie ogarniam zejścia tak na serio, mam jakiś diamencik po radiu ale mnie przerasta. FMC ma bugi w x11 (ixega) i się sypie przy operacjach po starcie.
Podsumowując do czasu wydania x11 wszystko działa źle z addonami, bo każda beta niweczy ich robotę. Dlatego skupiam się
@mikkeboss: co to jest?
w 2:50 sa na lewo od pasa 4 kropki, jak masz 2 czerwone i 2 biale to jestes na wlasciwej sciezce znizania, jak wiecej czerwonych to za nisko, jak wiecej bialych to za wysoko